(ei otsikkoa)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ärsyyntynyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
eipä tule ukon kans kinasteltua kun kränää täällä =D.. Pahasti en ole kenellekkään sanonut,mielipteeni kyllä ja tietoni. Se jo ärsyttää monia, mutta so what? en sentään vaihtele nimimerkkiä vaan pysyn sanojeni takana :)

Naiset on toisinaan petoja, ja toisia/toisten vauvoja mollaamalla yritetään omat mielipiteet nostaa jalustalle. Eiköhän tässä kaikki ole aika lailla samalta lähtöviivalta lähteneet,hämmentyneinä ja pelokkainakin. Se, että onko yks vai kahdeksan vauvaa ei tee kenestäkään sen parempaa tai huonompaa äitiä.

Kysymyksiä on kaikilla,eri aiheista vaan...

Sinä kaikkitietävä, 3 kk pojan äiti:
Kyllä se on kokemus joka opettaa! Uskon, että pärjäät erinomaisesti vaavisi kanssa (ihmettelen kyllä missä välissä ehdit häntä hoitaa, kun kommenttejasi on miltei joka ketjussa), mutta ET sinä voi tietää vastausta jokaiseen ongelmaan niinkuin näyt täällä niitä jakelevan... Muistele täällä kirjoittelemiasi totuuksia kymmenen vuoden päästä ja naura itsekkin lapsellisuudellesi...

Voisin vaikka lyödä vetoa, että tähänkin alat kinaamaan. Taidat olla ainoa lapsi, isin ja äidin kultamussukka, joka on aina tottunut sanomaan sen viimeisen sanan ;)

*jää huvittuneena odottamaan*

no tulipas sieltä kurtulle nahistavaa kommenttia *hehheh*
mutta olen samaa mieltä kurtun kanssa.
Itsellänikään ei ole kuin yksi lapsonen 8kk. SILTI: joudun selvittämääm anopilleni toimintatapojani monen monessa asiassa joka on kuitenkin lastenhoitaja ammatiltaan. Eivät kummankaan tavat ole silti vääriä, mutta jokainen tyylillään kuten sanotaan. Ja kyllä anoppini ja äitinikin kysyvät neuvoja lapseni hoitoon liittyen esim. silloin kun tytär on siivousten aikana mummeleiden hoivissa. Kummallakin on useita lapsia ja vielä lastenlapsiakin,miksi siis kysyä neuvoa jos on kuitenkin jo NIIN paljon kokemusta? no siksi kuten joku jo sanoi: toiseen lapseen pätee toinen kuin toiseen.

*huvittuneena jään odottamaan vastakommenttia edelliseltä,heh* ;+)

:D nasevaa kommenttia tulee, mutta jostain syystä ei näy nimimerkkiä? ;D kappas,kappas..mulla on sentään pokkaa kirjoittaa ihan samalla nikillä, ei vaihdella aiheen mukaan..

En ole ainoa, olen viides. En ole myöskään sanonut tietäväni, olen kertonut kuinka toimin ja oman mielipiteeni, eikös niitä täällä kysellä,täh? vai vastaanko joka ketjuun, että tee kuten haluat? :D Vidsi.. No juu.. Tuolla se poika huutaa nälkäänsä kakat vaipoissa, kun en häntä hoida.. Rakastan niin piristävää seuraanne ;) .. Se vaan on sellanen juttu, etten hoida vauvaa yksin... Kuten ilmeisesti jotkut katkerat,väsyneet äidit täällä.. Meidän pojalla kun on huippu isä, joka toimii eikä vain puhu ja lässytä ;)

ja aion sanoa sanani niin kauan kuin on sanottavaa,oli se sitten ensimmäinen tai viimeinen..

ja totuuksia :D kerro missä ketjussa olen sanonut tekemisiäni ja mielipiteitäni tällä nimikkeellä? Hih..

Yhteistyössä