ei saatu nordeasta asuntolainaa!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jybis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Homma menee kaikessa yksinkertaisuudessaan niin Että:
-Miehes on Suomen kansalainen (virallisesti, asunut pitkään taikka vaki työssä, maksaa veronsa Suomeen tms. En ihan varma mut jotenki näin)
-Sä et saa itse lainaa koska sulla ei ole tuloja, kaikella on omat systeeminsä ja pankkivirkailijan olis pitänyt teille valaista asiaa. Kysykää toisesta pankista. (eri pankkien systeemit vaihtelee hulluna)
-Lainan saantiin tarvitaan vakituiset tulot
-Sekä "varma" takaisinmaksu suunnitelma.

Alkuperäinen kirjoittaja :):
Alkuperäinen kirjoittaja Milanna85:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
ihan järkeenkäypä homma, jos mies ei ole suomen kansalainen,nii periaatteessa sä olisit yksin vastuussa koko lainasta ja ei taija äitiysrahat siihen riittää...sama homma luultavasti muissakin pankeissa
Ei ole totta |O Mun mies myös ei ole Suomalainen enkä minä!!!!Ja me saadan lainoja tosi helposti!Vaikutta vaan se kuinka paljon sun mies saa ja onko teillä hyvät työssäkäyvät takajat ja onko työ vakituinen.Meillä on jo toinen asuntolaina,ensimäinen laina oli 103000eu ja nyt 170000eu eikä minkä ongelmia ole!Suositelen teille menkää Sampoon jos ei sieläkän onnistu sitten Osuuspankiin!

Minkä ikäienn olet jos saa kysyä?

Eikös tuo nimimerkki kerro sulle?? =) :D

Toivottavasti olet tarkkaan miettinyt lainan ottamisen. Teillähän on muistaakseni ollut melkoisen paljon erinäisiä ongelmia, ihan molempien lapsellisesta käytöksestäkin johtuvaa (kuten mitä juustoa tai kastiketta ostetaan ).

Tottahan toki Nordea on huono pankki kun ei anna lainaa... sehän on selvä ettei asiakkaissa voi mitään huonoa olla :) Ehkäpä miehesi tulot eivät ole riittävät? Tai juuri se suomen kansalaisuuden puute ja sun tulot. Olikos sulla ammattia tai työtä mihin palata?
Minä olin vuosi sitten ä-lomalla ja tiedossa oli että jään kotihoidontuelle. Saimme pyytämämme lainan ihan ilman mutinoita ja ollaan saatu todella hyvää palvelua Nordeasta.

Alkuperäinen kirjoittaja :):
Alkuperäinen kirjoittaja Milanna85:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
ihan järkeenkäypä homma, jos mies ei ole suomen kansalainen,nii periaatteessa sä olisit yksin vastuussa koko lainasta ja ei taija äitiysrahat siihen riittää...sama homma luultavasti muissakin pankeissa
Ei ole totta |O Mun mies myös ei ole Suomalainen enkä minä!!!!Ja me saadan lainoja tosi helposti!Vaikutta vaan se kuinka paljon sun mies saa ja onko teillä hyvät työssäkäyvät takajat ja onko työ vakituinen.Meillä on jo toinen asuntolaina,ensimäinen laina oli 103000eu ja nyt 170000eu eikä minkä ongelmia ole!Suositelen teille menkää Sampoon jos ei sieläkän onnistu sitten Osuuspankiin!

Minkä ikäienn olet jos saa kysyä?
22?Mitä???

pankki on liikevoittoa tavoitteleva yritys ja lainananto on sille (toivottavasti) tuottoisaa toimintaa. Siksi pankissa lasketaan tarkkaan kenellä on mahdollisuudet hoitaa minkälainen laina. aika usein lainanhakijalla (ainakin tämän palstankin juttuja lukiessa, sorry!! mutta kun on ihan oikeasti jonkinlajin budjettia aina joskus vääntänyt ja "vähän" isompia summia kuin viikonlopun ruokalasku, käsitellyt....) saattaa olla epärealistiset ajatukset siitä miten ison lainan pystyy myös maksamaan pois. Lainaa miettiessä kun pitää kuitenkin laskea siihen sellainen jonkinmoinen epävarmuustekijä eli ei laskekaan tulojaan ihan maksimiin ja ottaa huomioon että kaikenlaista yllättävääkin voi tapahtua.

Alkuperäinen kirjoittaja khalawah:
Alkuperäinen kirjoittaja d'ä:
Pankeilla on oikeus valita asiakkaansa.

Onneksi asiakkaillakin on oikeus valita pankkinsa =)

Suosittelen kokeilemaan muita pankkeja, Osuuspankki ja Paikallisosuuspankki ovat kuulemma parempia, ainakin sieltä saa parempaa palvelua :D

Kyllä Nordean lainaehdot ovat Osuuspankkia paremmat, korot alhaisemmat jne. Itse olen aina ollut Osuuspankin asiakas, mutta lainat on Nordeassa, kun korot ovat siellä pienemmät, opintolaina ja nyt miehen kanssa uuden talon rakennuslaina. Todella ystävällinen palvelu. Pankit todellakin saavat valita asiakkaansa.

mistään muusta ei ollu kyse kun siitä ettei miehellä ole suomen kansalisuutta ja olen äp-rahalla.kysyttiin ihan suoraan,virkailija laski tulot ym ja ja niiden perusteella oltais laina saatu.pelkät miehn tulot olis riittäny kattamaan nuo.
virkailija sanoi että kansalisuuden takia pitäs hakea erikoislupaa,ja myös mun määräaikasen työsuhteen takia mulle..mun työsopimuksen loppumispäivämäärää ei oo määritelty.perheen yhteist tulot (kun mä kotona) on päälle 3000e eli siitä tuskin oli kyse.
mutta niinkun joku sanoi,pankki valitsee asiakkaansa ja asiakkaat pankkinsa :D

joo ja mies on sama,ollut monta kuukautta kuin toinen ihminen :heart:
pyytänyt hartaasti anteeksi tekemisiään ja luvannut ettei moinen toistu,jopa tortilloitakin ollaan tehty..molemmille mieleisellä tavalla :laugh:

"Nordea ei halua nuoria lainanhakijoita.Se on huomattu. "

No parikymppiset ipanatko ne nyt sitten niitä nuoria ainoastaan ovatkin? Eihän ne tiedä elämästä vielä
mitään ja heti ollaan vinkumassa satatonnia lainaa, ei helvetti... en minäkään lainaisi.
Antaahan nordea kolmekymppisille jo paremmin kun ovat nekin nuoria mutta myös aikuisempia.
Tosin se kenelle antaa riippuu monesta asiasta, nykyään kun sieltä ei saa vitunvihtaakaan hyvä jos 50 000e
millä pitäisi se oma mökki tai talo ostaa, eli parempi kun kerää itse rahansa vaikka jobbaamalla pimeitä autoja
ja työntää verot nordean perseeseen.

Menkää Danske Bankiin, suosittelen!

Meillä myös mies ei ole Suomen kansalainen (ja kun joku kommentoi, että "tottakai" tuo vaikuttaa niin paskat, siirtykää nykyaikaan, miten me saamme koulutettua maahanmuuttajaväkeä tänne pelastamaan meidät jos heille ei myönnetä lainaa asuntoon!?!) ja Nordeasta sai kyllä lainaa, mutta heidän lainaturvaansa ei myönnetä ulkomaan kansalaiselle. Ihan järkyttävää syrjintää mun mielestä! Marssittiin sitten suoraan sinne Danskeen ja saatiin laina paremmilla ehdoilla ja jopa se turva siihen ihan tosta vaan. Ja meillä minä hoitovapaalla ja opiskelija.

No voi hyvä luoja!
Hyvä vaan kun ei anneta helpolla. Mekin käytiin kolmessa pankissa kyselemässä pari vuotta sitten.
Mies töissä ja minä opiskelin. Saatiin nordeasta n. 30 000 e. vähemmän lainaa kun alunperin aateltiin ottaa. Ja nyt voi vain kiittää <3 Oltiin tuolloin 20-vuotiaita. Nyt haetaan lainaa omakotitaloon ja ihanaa kun on vähemmän lainaa entisestä! :)
Se raha maksetaan aina takaisin! Nykyään lainaa otetaan liian hepposesti. Kyse on ISOISTA SUMMISTA! :)

Good day, I am Joseph Lewis, a private lender that gives loans to individuals, companies and public institutions at a low interest rate of 2 percent. We know that there are a lot of families who live in pay pay reviews and others who can not handle their financial obligations and for this reason we are here for economic restoration.

We offer a wide range of financial services that include business planning, trade and development finance, real estate and mortgages, debt consolidation loans, corporate loans, private loans, home finance, hotel loans, student loans etc. if you are interested in borrowing and be free from scams ..

Email: progresiveloan@yahoo.com
Text / Call: +1 (603) 786-7565 thank you

Karmeaa luettavaa tämä ketju, uskomattomia pösilöitä ja tolvanoita ja silti pankit myöntävät lainoja? On mamumiestä, opiskelijoita ja kelan asiakkaita eli tuilla eleleviä ja silti pitäisi saada valtavia summia toisten ihmisten rahoja käyttöön?

Uskomatonta.

Good day, I am Joseph Lewis, a private lender that gives loans to individuals, companies and public institutions at a low interest rate of 2 percent. We know that there are a lot of families who live in pay pay reviews and others who can not handle their financial obligations and for this reason we are here for economic restoration.

We offer a wide range of financial services that include business planning, trade and development finance, real estate and mortgages, debt consolidation loans, corporate loans, private loans, home finance, hotel loans, student loans etc. if you are interested in borrowing and be free from scams ..

Email: progresiveloan@yahoo.com
Text / Call: +1 (603) 786-7565 thank you
Hey Joseph, please go get AIDS.

Yhteistyössä