Ei taas jaksa noita miehen työaikoja.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Viikon menny melkein yötäpäivää. Menee ja tulee miten sattuu. Esim toissayönä lähti neljältä töihin. Kävi eilen puolen päivän jälkeen nukkumassa 3 tuntia. Lähti ensin töihin ja sit kokoukseen. Kokouksesta tuli puol 11 illalla. Tänä aamuna lähti yhdeltä töihin. Tulee taas tuossa puolenpäivän jälkeen nukkumaan.
Huomenna ja ylihuomenna on vapaata. Sitte onkin taas 2 viikkoa samaa menoa mitä viimeviikko.

Naiset jotka valittavat miestensä töissä käynnistä tulisi potkia kadulle elämään omin nokkinensa. Saatana että ottaa aivoon tollainen. Ymmärrän jos valitetaan siitä jos mies EI käy töissä, pettää, hakkaa, jne mutta että TÖISSÄ käynnistä?

[QUOTE="vieras";23177193]Niinpäniin ja palstalla taas itketään siitä kun mies käy TÖISSÄ. Miehen ansaitsemat rahat varmaan kelpaavat tilipäivänä kuitenkin?[/QUOTE]

Ja sun mies tekee JATKUVASTI samanlaisia päiviä mitä tuossa kuvailin? Ja sen verran vielä et miehellä on kuukausipalkka eikä tunti palkka. Oltais todella rikkaita jos tuntipalkalla tekis töitä.

[QUOTE="vieras";23177208]Jos vaimoke ei olis kotosalla lasten kanssa, niin mieskin voisi tehdä vähän lyhyempää työpäivää ja joskus nähdä omia lapsiaan...[/QUOTE]

Ja perhe eläis sosiaalituilla ? Tää on nyt taas tätä..Ymmärrän ap:ta, meillä mies reissuhommissa ja itsekin töissä, välillä on oikeesti rankkaa olla ns. yksinhuoltaja mutta itse olen mieheni valinnut ja lapseni tähän maailmaan halunnut... väliaikaistahan tämä on muutaman vuoden päästä lapset ovat isompia ja kaikki on helpomaa.

[QUOTE="jep";23177245]Ja perhe eläis sosiaalituilla ? Tää on nyt taas tätä..Ymmärrän ap:ta, meillä mies reissuhommissa ja itsekin töissä, välillä on oikeesti rankkaa olla ns. yksinhuoltaja mutta itse olen mieheni valinnut ja lapseni tähän maailmaan halunnut... väliaikaistahan tämä on muutaman vuoden päästä lapset ovat isompia ja kaikki on helpomaa.[/QUOTE]

Sossuntuilla? Ei vaan vaimoke menisi myös töihin niin mieskin vois tehdä vähän kevyempää työtä... "Jos vaimoke ei olis kotosalla lasten kanssa..."

[QUOTE="a p";23177215]Ja sun mies tekee JATKUVASTI samanlaisia päiviä mitä tuossa kuvailin? Ja sen verran vielä et miehellä on kuukausipalkka eikä tunti palkka. Oltais todella rikkaita jos tuntipalkalla tekis töitä.[/QUOTE]No ei kai siinä sitten muu auta kuin ottaa ERO siitä paskaläjästä ja kyniä se samassa yhteydessä juristin avulla putipuhtaaksi. Ei tuollainen paska edes ansaitse lapsiaankaan nähdä joten jos teillä sellaisia on niin yritä kaikin keinoin evätä häneltä tapaamisoikeus. Oppiipahan käymään töissä, saatana.

[QUOTE="vieras";23177257]Sossuntuilla? Ei vaan vaimoke menisi myös töihin niin mieskin vois tehdä vähän kevyempää työtä... "Jos vaimoke ei olis kotosalla lasten kanssa..."[/QUOTE]

En kyllä missään maininnut et oonko kotona vai töissä. Mutta siis kotona olen ja vaikka töihin lähtisin niin miehen työpäivä ei sillä lyhene tuntiakaan. Jos alaa vaihtaa niin tekee kyllä sen sitte ihan muista syistä.

No täältä sympatiat ap:lle...Mun mies tällä viikolla 2 iltana kotona about 3h/ ilta, muuten matkatöissä (nytkin), edellinen viikonloppu jätkien jääkiekkomatkalla Tukholmassa, sitä edeltävällä viikolla viikon työmatkalla.

Kun muutetiin yhteen aikoinaan, teki vaatimattomampaa duunia, josta kotiutui ennen mua klo 16.15. Olipas se ihanaa ;-) Sittemmin vaihtanut työpaikkaa jo kaks kertaa....kiitollinen isosta palkasta, joka mahdollistaa mulle 6h työpäivän, mutta perhe-aika kärsii. Kyllä se kyrsii. Lisäksi omat jumppaillat onnistuu jos saa mummin paikalle, joskus reissut tulee aika lyhyellä varoitusajalla. Lapsikin ikävöi isää.

Joskus sentään on "normiviikkojakin" mutta päivät tahtoo venyä silti...

[QUOTE="vieras";23177275]No ei kai siinä sitten muu auta kuin ottaa ERO siitä paskaläjästä ja kyniä se samassa yhteydessä juristin avulla putipuhtaaksi. Ei tuollainen paska edes ansaitse lapsiaankaan nähdä joten jos teillä sellaisia on niin yritä kaikin keinoin evätä häneltä tapaamisoikeus. Oppiipahan käymään töissä, saatana.[/QUOTE]

Ja mitenhän se ero mun tilannetta parantais? Yksin oisin siltikin..

[QUOTE="vieras";23177257]Sossuntuilla? Ei vaan vaimoke menisi myös töihin niin mieskin vois tehdä vähän kevyempää työtä... "Jos vaimoke ei olis kotosalla lasten kanssa..."[/QUOTE]

Me tarvitaan molempien täydet palkat, koska ei kuitenkaan saataisi junailuta työaikojamme niin, että lapset voisivat olla esim. puolipäivähoidossa.

[QUOTE="vieras";23177208]Jos vaimoke ei olis kotosalla lasten kanssa, niin mieskin voisi tehdä vähän lyhyempää työpäivää ja joskus nähdä omia lapsiaan...[/QUOTE]

Ja ei olla sosiaalitoimiston asiakkaita oltu koskaan. Tällä hetkellä ei tule kelastakaan kuin lapsilisät. Että ei tässä yhteiskunnan varoilla eletä.

Ymmärrän täysin. Työ on joillekin miehille tärkeämpi kuin perhe. Turha täällä kenenkään huudella, ettei saisi puoliso valittaa. Mitäs jos nainen kävis vuorokaudet ympäriinsä töissä ja mies olis lasten kanssa kotona. olen varma, että lähes kaikki miehet eroaisivat tuossa vaiheessa vaikka rahaa tulis miten. Monet naiset on liian kilttejä, putsaavat kodin ja hoitavat kaiken, kun mies toteuttaa itseään.

JOs toinen on koko ajan töissä niin ei ole perhe-elämää, ei parisuhdetta. Rahako se elämän keskipiste on? Eikä se mies perhettään kunnioita, jos ei kotona viitsi olla. Tosiasia on, että monella miehellä liiallinen työnteko on valinta eikä mikään pakko.

[QUOTE="a p";23177289]Ja mitenhän se ero mun tilannetta parantais? Yksin oisin siltikin..[/QUOTE]No otat uuden miehen tilalle tietenkin, mieluusti sellaisen joka ei käy töissä. Pidä kuitenkin huoli että hänestä löytyy vikoja joista voit jatkaa täällä valittamista.

[QUOTE="a p";23177301]Ja ei olla sosiaalitoimiston asiakkaita oltu koskaan. Tällä hetkellä ei tule kelastakaan kuin lapsilisät. Että ei tässä yhteiskunnan varoilla eletä.[/QUOTE]

Siis olenko sellaista väittänyt, mutta jos vaimoke menee sinne duuniin myös, niin mies voisi katsoa sellaisen työpaikan josta ei ehkä niin hyvää liksaa saa, muttei myöskään tarvi olla töissä yötä päivää, luuletko että miehesi nauttii tilanteesta jossa hän ei ehdi kotona käydä kuin kääntymässä ja silloinkin saa kuulla vaimokkeeltaa urputusta työajoista.

[QUOTE="vieras";23177329]Siis olenko sellaista väittänyt, mutta jos vaimoke menee sinne duuniin myös, niin mies voisi katsoa sellaisen työpaikan josta ei ehkä niin hyvää liksaa saa, muttei myöskään tarvi olla töissä yötä päivää, luuletko että miehesi nauttii tilanteesta jossa hän ei ehdi kotona käydä kuin kääntymässä ja silloinkin saa kuulla vaimokkeeltaa urputusta työajoista.[/QUOTE]

Ei nauti mieskään tilanteesta. Mutta enempi tuo ite voi työajoilleen mitä minä. Ja laitoin jo tuonne että miehen työpäivä EI lyhene tuntiakaan sillä jos minä menen töihin. Eli raha ei ole tässä se suurin syy tuntimäärään.

[QUOTE="vieras";23177336]No eipä tarvis urputtaa että mies on töissä kokoajan.[/QUOTE]

Just joo. Ja tänne kun ei saa sit purkaa mitään mikä ottaa päähän? Eikö oo parempi et valitan tässä jonku aikaa ja jaksan sit taas illan lasten ja nukkuvan miehen kanssa?

JOs toinen on koko ajan töissä niin ei ole perhe-elämää, ei parisuhdetta. Rahako se elämän keskipiste on? Eikä se mies perhettään kunnioita, jos ei kotona viitsi olla. Tosiasia on, että monella miehellä liiallinen työnteko on valinta eikä mikään pakko.

Samaa mieltä! Turha on miehen myöhemmin ihmetellä, minne lasten (jos sellaisia on) lapsuus katosi. Se kului ohi silloin, kun mies istui kokouksissaan tai nuokkui kotona väsymyksestä poissaolevana. Fakta on sekin, että kroppa ei välttämättä kestä tuollaista kauaa, ja sitten saavat läheiset pelätä sydäriä, masennusta tai burn outtia.

Meillä taas on se tilanne että olisin SUPER hyper onnellinen jos miehellä olis kalenteri täynnä töitä. Ja olisin myös super onnellinen jos mulla olis jotain töitä mut toistaseks mun 47 työhakemusta on ollu turhia : / Onneks on edes miehellä jotain, kiitos siitä!

Ajattele asiaa positiivisesti, rahaa se talouteen tietää ja vaikeina päivinä luultavasti on jotain säästöönkin jäänyt. Äläkä ainakaan miehelles mene valittamaan jos toinen painaa niska limassa töitä. Teidän eduksi se sitä tekee.

Yhteistyössä