A
ammattivalittaja
Vieras
Kyllä sitä olisi tarvinnut saada sekä ammatin,työn että perheen. Ehkäpä jätän perheenikin ja muutan jonnekkin kauaksi.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja No voi että;29851854:Ehkäpä jättäisit palstailunkin? Keksi edes vähän parempia, tai hei vielä parempi vaihtoehto, älä tule palstalle ollenkaan, pliis!
Mitä se muuttaminen auttaisi? Et kuitenkaan olisi tyytyväinen elämääsi.
En olisikkaan mutta saisin olla yksin ja tehdä ihan mitä haluan.
Etkös sinä saa aika paljon nykyäänkin olla yksin...silloin kun lapsi hoidossa ja mies töissä? Mitä sinä haluaisit tehdä?
Otapa välillä vastuu elämästäsi, siinä olevista asioista (mukaanlukien lapsesi). Vastuuta sinä et ole kantanut koskaan, etkä elänyt omaa elämääsi, vaan ratsastanut aina vaan muiden elämällä.
Harvalle se riittääkään! Ihan tervettä! Jos työelämään sijouttumienn tuntuu vaikealta, jopa mahdottomalta, on moni löytänyt mielekkyyttä arkeensa vapaaehtoistyöstä. Ei sen kummoista tarvitse olla, ala käymään vaikka asukastuvalla. Onhan noita eri yhdistyksiäkin, jotka ottavat innolla vapaaehtoisten työpanosta vastaan.
Saan toki mutta aina on tietyt perherutiinit,aamulla ylös,kotitöitä yms ei ne mua kiinnosta vaan täysin vapaa elämä.
Sinä haaveilet vapaasta elämästä, mutta ei se sinua tyydyttäisi.Opi arvostamaan itseäsi, elämääsi ja ole kiitollinen siitä mitä sinulla nyt on.
No nyt mä olen lähinnä kodinkone, hoidan kaikki tylsät kotityöt plus suurimmaksi osaksi lapsen. Ei tällainen elämä vaan ole mun juttuni vaan vaikka en onnellinen yksinkään olisi niin olisi siinä tietynlainen vapaus kuitenkin.
Eikös sinulla olekin hyvää aikaa hoitaa ne tylsät kotityöt kun miehesi on töissä?
Tottakai on mutta ei kotona olo vaan ole mun juttuni.
No tee sitten asialle jotain...ei se valittamalla parane
Niin mä meinaan tehdäkkin. Häivyn yksin jonnekkin.
Et sä mihinkään häivy. Mites se sun yrittäjyys?
Nytkö se vasta selvis ettei mies suostu yrittäjyyteen. Entäs jos sitten kun lapsi on vanhempi?