Ei tämä pelkkä perhe-elämä ole mun juttuni.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ammattivalittaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja No voi että;29851854:
Ehkäpä jättäisit palstailunkin? Keksi edes vähän parempia, tai hei vielä parempi vaihtoehto, älä tule palstalle ollenkaan, pliis!

En jätä palstailua ja todellakin mietin mitä edes perheellä teen jos en mitään muutakaan saa elämässä, ehkäpä muutan taas jonnekkin.

Otapa välillä vastuu elämästäsi, siinä olevista asioista (mukaanlukien lapsesi). Vastuuta sinä et ole kantanut koskaan, etkä elänyt omaa elämääsi, vaan ratsastanut aina vaan muiden elämällä.

Harvalle se riittääkään! Ihan tervettä! Jos työelämään sijouttumienn tuntuu vaikealta, jopa mahdottomalta, on moni löytänyt mielekkyyttä arkeensa vapaaehtoistyöstä. Ei sen kummoista tarvitse olla, ala käymään vaikka asukastuvalla. Onhan noita eri yhdistyksiäkin, jotka ottavat innolla vapaaehtoisten työpanosta vastaan.

Harvalle se riittääkään! Ihan tervettä! Jos työelämään sijouttumienn tuntuu vaikealta, jopa mahdottomalta, on moni löytänyt mielekkyyttä arkeensa vapaaehtoistyöstä. Ei sen kummoista tarvitse olla, ala käymään vaikka asukastuvalla. Onhan noita eri yhdistyksiäkin, jotka ottavat innolla vapaaehtoisten työpanosta vastaan.

Mä tein yhteen aikaan aika monenlaistakin vapaaehtoistyötä mutta ei se sillä lailla auttanut mua koska mä olen aina halunnut sijoittua oikeeseen työelämään ja saada palkkaa plus elättää itse itseni.

Sinä haaveilet vapaasta elämästä, mutta ei se sinua tyydyttäisi.Opi arvostamaan itseäsi, elämääsi ja ole kiitollinen siitä mitä sinulla nyt on.

No nyt mä olen lähinnä kodinkone, hoidan kaikki tylsät kotityöt plus suurimmaksi osaksi lapsen. Ei tällainen elämä vaan ole mun juttuni vaan vaikka en onnellinen yksinkään olisi niin olisi siinä tietynlainen vapaus kuitenkin.

Uusimmat

Yhteistyössä