Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Siiri:
Alkuperäinen kirjoittaja mia:
Minusta tuossa kauppajutussa ei ole mitään hauskaa. Mikään ei ole niin rasittavaa kuin kakarat jotka tulevat kyttäämään ostoskärryjä ja kyselemään kaikkea maan ja taivaan väliltä. Ja äitit hymisevät ylpeinä pikku Nico-Yessiinan takana ja ovat niin polleita typeristä kakaroistaan.
Mä olen samaa mieltä. Käytöstapojen puutetta. Tuleepa mieleeni, että on jollain lailla erityislapsi kun on noin avoin? Pelottavaa, noloa ja tylyä. Itse olisin katsonut myös pahalla.
No nyt sain päivän parhaat naurut.
Se on hyvä, että naurattaa. Mua ei. Tuollaisten suunsoittajien takia monilla on maailmassa paha olla. Vaikka se lapsesi suusta tullut juttu ei ollut suoraan pahansuopaa, tarvii lapsenkin oppia se, että kaikkea ei sanota, mitä sylki suuhun tuo. Ja ylipäätänsäkin toisille "huutelu" on rumaa. Ja väitänpä, että setä ei tykännyt tilanteesta yhtään, ei näyttänyt sitä päällepäin ja mielessänsä manasi sinut äitinä alimpaan suohon.
Mikä tuossa oli hauskaa? Erityislapset ovat monesti juuri tuollaisia, eivät ymmärrä oikeaa ja väärää vaan laukovat suoraan. Esim. aspergerin oireyhtymään kuuluu tämä.