Ei tipu paino ei :-(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Läskimooses
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

Läskimooses

Vieras
Painarit aloitin tuossa viime viikon torstaina. Nyt olen sitten käynyt joka päivä puntarilla ja tuntuu, että paremminkin tuo paino nousee. Olen käynyt 3 kertaa viikossa salilla viime viikolla. Olen lenkkeilyt nyt pari kuukautta kaikki työmatkat eli joka päivä ainakin 35 min reipas kävely. Syönti on ollut nyt vajaan viikon pisteiden rajoissa.

Alkuperäinen kirjoittaja Läskimooses:
Painarit aloitin tuossa viime viikon torstaina. Nyt olen sitten käynyt joka päivä puntarilla ja tuntuu, että paremminkin tuo paino nousee. Olen käynyt 3 kertaa viikossa salilla viime viikolla. Olen lenkkeilyt nyt pari kuukautta kaikki työmatkat eli joka päivä ainakin 35 min reipas kävely. Syönti on ollut nyt vajaan viikon pisteiden rajoissa.

no ensinnäkin on tyhmää käydä joka päivä puntarissa,käy kerran viikossa vaikka sunnuntaisin,toiseks jos käyt punttarilla niin paino saattaa nousta koska kiinteydyt ja tulee lihaksia,näin ollen lihas painaa enemmän...

Mä mietin tuota kiinteytystä itsekin. Mutta miten peijoonissa sen painon sitten saa alas. Menen torstaina sitten viralliseen punnitukseen, mutta tuntuu pahalta että jos se paino ei ole tippunutkaan.

Koita jaksaa. Itsellänikin on nyt tauko laihtumisessa. Syksyllä (syys-joulu) tippu 9kg ja nyt ollu 2 kk samassa painossa. En kyllä nyt ole kuin käynyt uimassa.

Voi kun aurinko alkaisi paistaa niin jaksaisi taas paremmin lähteä lenkille. Voimia!

Mä mietin tuota kiinteytystä itsekin. Mutta miten peijoonissa sen painon sitten saa alas. Menen torstaina sitten viralliseen punnitukseen, mutta tuntuu pahalta että jos se paino ei ole tippunutkaan.

eriasia on sitten että teet pienillä painoilla ja rasvanpolttosykkeellä,onko sulle tehty ohjelma? jos ei niin pyydä ihmeessä ja juuri rasvanpolttoa varten tehty ei lihaksien kasvattamista :)

Monta pistettä syöt päivisin?
Oletko syönyt pisteiden sallimissa rajoissa vai onko joku päivä tullut ylityksiä?

Se näkyykin peilistä paremmin kuin vaa´alta! Lihas painaa enemmän kuin läsö. Tsemppiä, kohta huomaat että helpottaa kun alat tottua liikkumiseen ja terveelliseen syömiseen.