A
anna
Vieras
elämä ollut todella sekavaa.. mies juo nykyään paljon,päivittäin,lapsella korvatulehdus kierre....mä olen niin väsynyt...ja raskaana.... luoja minua armahtakoon mutta en halua toista lasta
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:ymmärrän sua hyvin. kahesta vaikeesta vaihtoehdoista päätin pitää lapsen. nyt mennään rv 9+2. vielä ku mies hyväksyis asian niin bueno. :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:ymmärrän sua hyvin. kahesta vaikeesta vaihtoehdoista päätin pitää lapsen. nyt mennään rv 9+2. vielä ku mies hyväksyis asian niin bueno. :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja M:Niinpä,pettikö ehkäisy?
Alkuperäinen kirjoittaja HS:lle kysyms:Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:ymmärrän sua hyvin. kahesta vaikeesta vaihtoehdoista päätin pitää lapsen. nyt mennään rv 9+2. vielä ku mies hyväksyis asian niin bueno. :heart:
Anteeksi mutta ihmettelinkin miksi teitte vauvan mut ilmeisesti petti ehkääisy?
Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:Alkuperäinen kirjoittaja HS:lle kysyms:Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:ymmärrän sua hyvin. kahesta vaikeesta vaihtoehdoista päätin pitää lapsen. nyt mennään rv 9+2. vielä ku mies hyväksyis asian niin bueno. :heart:
joo. söin e-pillereitä. epäilen vahvasti että oksentaminen syy siihen että ehkäisy petti mutta tavallaan syytän itteeni. kyllähän tässä iässä olisi pitäny tietää riskit. otan vastuuta siitä. aborttiin en pystyny. muutaman itkupäivän jälkeen skippasin koko idean. :/ ajan kanssa oon alkanu nauttia tästä. tuntuu oikealta ratkaisulta. :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja -:mä mietin just et miten paljon on naisia joka eivät saa lasta....
meen ma lääkäriin
Alkuperäinen kirjoittaja Utelias apina:Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:ymmärrän sua hyvin. kahesta vaikeesta vaihtoehdoista päätin pitää lapsen. nyt mennään rv 9+2. vielä ku mies hyväksyis asian niin bueno. :heart:
Eikä miehesi hyväksy raskautta? Miten tulette toimeen kotona? Tuleeko mies mukaan synnytykseen? Entä jos hän ei ikinä opi hyväksymään lasta,mitä sitten tapahtuu?
Anteeksi uteluni.
Alkuperäinen kirjoittaja You go girl:Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:Alkuperäinen kirjoittaja HS:lle kysyms:Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:ymmärrän sua hyvin. kahesta vaikeesta vaihtoehdoista päätin pitää lapsen. nyt mennään rv 9+2. vielä ku mies hyväksyis asian niin bueno. :heart:
joo. söin e-pillereitä. epäilen vahvasti että oksentaminen syy siihen että ehkäisy petti mutta tavallaan syytän itteeni. kyllähän tässä iässä olisi pitäny tietää riskit. otan vastuuta siitä. aborttiin en pystyny. muutaman itkupäivän jälkeen skippasin koko idean. :/ ajan kanssa oon alkanu nauttia tästä. tuntuu oikealta ratkaisulta. :heart:
Nyt kyllä valehtelet mutta ei se haittaa.
Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:Alkuperäinen kirjoittaja HS:lle kysyms:Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:ymmärrän sua hyvin. kahesta vaikeesta vaihtoehdoista päätin pitää lapsen. nyt mennään rv 9+2. vielä ku mies hyväksyis asian niin bueno. :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja b:Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:Alkuperäinen kirjoittaja HS:lle kysyms:Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:ymmärrän sua hyvin. kahesta vaikeesta vaihtoehdoista päätin pitää lapsen. nyt mennään rv 9+2. vielä ku mies hyväksyis asian niin bueno. :heart:
sä teet miehestä hänen tahtomattaan isän,onko se oikein?
Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:Alkuperäinen kirjoittaja b:Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:Alkuperäinen kirjoittaja HS:lle kysyms:Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:ymmärrän sua hyvin. kahesta vaikeesta vaihtoehdoista päätin pitää lapsen. nyt mennään rv 9+2. vielä ku mies hyväksyis asian niin bueno. :heart:
no siinä syy miks mietin aborttia. ite en kuitenkaan pystyis elää semmosen asian kaa. kuten sanoin kahesta vaikeesta vaihtoehdosta päädyin tohon.
se on varmaan helppoo siinä meittiä mitä minä tekisin. oota vaan ku osuu kohalle. ei se tod oo helppoo. :/
Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:Alkuperäinen kirjoittaja Utelias apina:Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:ymmärrän sua hyvin. kahesta vaikeesta vaihtoehdoista päätin pitää lapsen. nyt mennään rv 9+2. vielä ku mies hyväksyis asian niin bueno. :heart:
Eikä miehesi hyväksy raskautta? Miten tulette toimeen kotona? Tuleeko mies mukaan synnytykseen? Entä jos hän ei ikinä opi hyväksymään lasta,mitä sitten tapahtuu?
Anteeksi uteluni.
mies olis halunnu aborttii. haluu vieläkin. en tiiä missä vaiheessa hyväksyy asian ja alkaa "innostua" lapsesta. toistaiseksi ei olla puhuttu koko asiasta. kai me jossain vaiheessa. :|
Alkuperäinen kirjoittaja b:Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:Alkuperäinen kirjoittaja HS:lle kysyms:Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:ymmärrän sua hyvin. kahesta vaikeesta vaihtoehdoista päätin pitää lapsen. nyt mennään rv 9+2. vielä ku mies hyväksyis asian niin bueno. :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja Pampula:Sori vaan, mutta täälläkin ollaan raskaana ja raskaaksi tulin vaikka pillereitä söin. Oudot mahakivut ja heikko olo vei lääkäriin ja "vaiva" löytyiEi ole mitenkään toivottu tai odotettu tämäkään lapsi, mutta kai se on pidettävä.
Alkuperäinen kirjoittaja mur:Alkuperäinen kirjoittaja b:Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:Alkuperäinen kirjoittaja HS:lle kysyms:Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:ymmärrän sua hyvin. kahesta vaikeesta vaihtoehdoista päätin pitää lapsen. nyt mennään rv 9+2. vielä ku mies hyväksyis asian niin bueno. :heart:
NO HUH HUH!!tiedätkö kuinka matala hormoonisia pillerit nyk on???itse kärsin paljon migreenistä joka laittaa oksentamaan ja vatsan sekasin ja siitä tulos on nyt rv 38+5!!!!että näin....ja mieskin halus aluksi abortin mut nyt odottaa vauvaa kun kuuta nousevaa...mikään ehkäisy ei ole 100 varma..paitsi selibaatti!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!111