Ei tullut ukolta sitä reaktioita mitä luulin.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Fuuuk
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
F

Fuuuk

Vieras
Äijä oli eilen ryyppäämässä ja väitti siis olevansa töissä.

ei siinä mitään mua ei haittaa jos juo muutaman viikonloppuna (max.3) mutta nyt siitä on tullu tapa että tullaan kännissä kotiin ja sit ollaan seuraavana päivänä kuin mitään ei olis tapahtunu.

Sanoin aamulla äijälle että nyt loppu. Sä haet itelles apua, pillerikuuria tai me lapsen kanssa lähdetään. Vastaus oli: Sä lähdet sitten vaan, en mä mitään hae. Sit koitti olla ennen töihin lähtöä niinkuin mitään ei olisi tapahtunut.

Jos mun sukuni asuis yhtään lähempänä ni lähtisin sinne juosten. Sanoin äijälle että pysyy siellä mihin ikinä meneekin mutta tiedä sitten kuuliko tai halusko kuulla. Onneksi rahaa tulee alkuviikosta ni päästään jonnekkin hukkaan siks aikaa, että äijä tietää mitä elämältään haluaa! Tällä hetkellä se ei perhe-elämä taida olla. Ja kyllä se kirpasee. Ei kuulemma näe itsellään mitään ongelmaa ja siihen sanoin että niin ne alkkikset sanoo.

Haistakoot paskan. Mä oon niin kiukkunen!!

[QUOTE="qwqw";23870924]Se on niin sokea omalle tilanteelleen. Moni ei avaa silmiään ennen kuin ovat ihan pohjalla. Jotkut ei koskaan.[/QUOTE]

Ihmeelisintä tässä kai on se että nyt kuukauden ja ylikin on vetänyt tosiaan joka viikonloppu ja sitä ennen ei juuri yhtään.

Tai jos joi se sovittiin etukäteen ja homma toimi. Nyt valehtelee ettei ole juonu ja tulee kännissä kotiin.

onko se alkoholisti jos juo joka viikonloppu? Yhtenä vai kakhtena päivänä? Ikävä kyllä mun kaveri pariskunta juo jokaviikonloppu sekä perjantaina että lauantaina, ainakin sen kontin puoliksi. Niillä ei oo muuta tekemistä ja kuulemma haluavat rentoutua.

onko se alkoholisti jos juo joka viikonloppu? Yhtenä vai kakhtena päivänä? Ikävä kyllä mun kaveri pariskunta juo jokaviikonloppu sekä perjantaina että lauantaina, ainakin sen kontin puoliksi. Niillä ei oo muuta tekemistä ja kuulemma haluavat rentoutua.

Mä en perheelliseltä äijältä ymmärrä tollasta juopottelua muuten kuin sovitusti. Ja kun tän mukana tuli valehtelu ja välinpitämättömyys.
Ei ole normaalia ei.

Meillä miehen kanssa sama tilanne,joka viikonloppu aivan naula päässä,välillä lähtee heti töiden jälkeen perjantaina iltapäivällä ja tulee kotiin vasta sunnuntaina aivan kaatokännissä.Hakee välilä saikkea että voi ottaa myös viikkoisin. Tänään kun heräsin aamulla,löytyi mies sammuneena vessasta. Olen hakenut avioeroa koska puhe ei auttanut,mies ei hakenut apua alkoholismiinsa eikä uhkaus siittä että jos juominen ei lopu niin minä lähden lasten kanssa. Muutan keskiviikkona pois,vuokrasopimus on tehty,ja nyt vaan vi*uttaa niin paljon ettei tämä ratkaisu edes sureta yhtään. Kaikki romut menee puoliksi,joten yhteydenotto sossuun lienee itselläkin paikallaan,se on vaan niin noloa,jo se avun pyytäminen ja myöntäminen ettei itse heti pärjääkään. Takuuvuokran olen raapinut kasaan mutta ensimmäinen vuokra erääntyy 10pvä,omistan sängyn ja ruokapöydän tuoleineen. Kaiken muun saan ostaa,rahalla jota ei juuri nyt ole.. Mutta kun päätös on tehty ja sitä rupeaa ripeästi toteuttamaan niin elämä helpottuu ja asettuu uusiin uomiinsakin nopeasti,tsemppiä kovasti!

• Tykkää
Reactions: emppu75

Silloin on alkoholisti ,kun on pakottava tarve juoda,eikä voi olla juomatta.Oli se sitten iltaisin pari - kolme tai joka päivä,tai pari-iltaa viikossa.
Siitä se pikku hiljaa lähtee,sit juodaan vaan enemmän ja enemmän..

Yhteistyössä