Ei tuo mies voi olla noin TYHMÄ!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rollolainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja häh:
Alkuperäinen kirjoittaja Rollolainen:
ja tässä ei ollut nyt kuyse hänen menemisistä vertaitukiryhmään vaan mun serkun,joka sairasti syöpää

siis WTF???Nyt putos kyydistä...

joo sanoi että menee pitkästä aikaan ulos johon mä sanoin että oluelle ja siitä se sitten alkoi....... ja ........ jne

Kun mun serkku on menossa vertaistukiryhmään,niin tuo mies sanoi että ryyppäämään se on lähdössä.
Sen jälkeen sanoi että KAIKKIIN vertaistukiryhmiin mennään ryyppäämään. Olenki ihmetellyt miksi mies ei ole osallistunut sydänpiirin järjestämii vertaitukiryhmiin. Niissä hänen mielestään juodaan.

Kun mun serkku on menossa vertaistukiryhmään,niin tuo mies sanoi että ryyppäämään se on lähdössä.
Sen jälkeen sanoi että KAIKKIIN vertaistukiryhmiin mennään ryyppäämään. Olenki ihmetellyt miksi mies ei ole osallistunut sydänpiirin järjestämii vertaitukiryhmiin. Niissä hänen mielestään juodaan.

No toi oli varmaan sellanen käty heitto sun mieheltäs=)

No, en sitten ihan väärässä ollut tuon koulujakäymättömyyden suhteen :)
Sano miehellesi, että oppia ikä kaikki!

Vai onko se miehes käynyt vaan AA.kerhossa? Kyllä silloin voi luulla, että juoppoja on kaikissa!

Yhteistyössä