voi ei:( miten korvaan tämän pojalle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja paskaäiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

paskaäiti

Vieras
siis mä oon kyllä niin ääliö paska äiti ku voin vain olla:( ois pitäny mennä elokuviin viideltä ja minä tollo katsoin kelloa ihan väärin:( katoin vähän enne viittä ja mietin vaan että jaa sehän on kohta vasta neljä...nyt sitten 15min sitte tajusin et ei perkele sehän on jo yli 5 :( :/ ,,, ja poika odottaa kengät jalassa eteisessä että joko lähdetään... miten mä voin olla näin tyhmä...poika 7v... mitenhän nyt korvaisin tän?? pitäskö vaan mennä johki syömään---

Oisko teidän paikkakunnallanne jotain esim. keilausta tai vastaavaa jonne voisitte mennä? Tai ehdotat vaikka makuunista leffaa ja irtokarkkeja.

En tiedä.. itse varmaan keksisin jonkun paikan missä vois lapsen kans käydä ja veisin huomenna leffaan.. Tosi hankala tilanne :(

oikeesti mullaki pääsi ihan itku kun huomasin miten tumpelo olin kun kelloa väärin katoin:(. kaksi viikkoa ollaan ootettu et päästään kahestaan kattoon... ehdotin pojalle heseä ja sit vaikka ärrältä joku elokuva kotiin:) ja sanoin et voidaan sunnuntaina mennä katsomaan se sama elokuva sinne elokuviin:)