Alkuperäinen kirjoittaja Rollolainen:ja tässä ei ollut nyt kuyse hänen menemisistä vertaitukiryhmään vaan mun serkun,joka sairasti syöpää
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Rollolainen:ja tässä ei ollut nyt kuyse hänen menemisistä vertaitukiryhmään vaan mun serkun,joka sairasti syöpää
Alkuperäinen kirjoittaja Sirkkeli:Ei jumalauta! Mistä se tommosta on saanut päähänsä?!
Alkuperäinen kirjoittaja häh:Alkuperäinen kirjoittaja Rollolainen:ja tässä ei ollut nyt kuyse hänen menemisistä vertaitukiryhmään vaan mun serkun,joka sairasti syöpää
siis WTF???Nyt putos kyydistä...
Alkuperäinen kirjoittaja Rollolainen:Kun mun serkku on menossa vertaistukiryhmään,niin tuo mies sanoi että ryyppäämään se on lähdössä.
Sen jälkeen sanoi että KAIKKIIN vertaistukiryhmiin mennään ryyppäämään. Olenki ihmetellyt miksi mies ei ole osallistunut sydänpiirin järjestämii vertaitukiryhmiin. Niissä hänen mielestään juodaan.
Alkuperäinen kirjoittaja Rollolainen:Kun mun serkku on menossa vertaistukiryhmään,niin tuo mies sanoi että ryyppäämään se on lähdössä.
Sen jälkeen sanoi että KAIKKIIN vertaistukiryhmiin mennään ryyppäämään. Olenki ihmetellyt miksi mies ei ole osallistunut sydänpiirin järjestämii vertaitukiryhmiin. Niissä hänen mielestään juodaan.