Ei tuomitsemista tupakoinnistani (joohan?)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ennen paska, mutta nyt parempi tuleva äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kiitos!
Tänänä oli rutiinitarkastus. Normikokoinen vauveli siellä oli ja aktiivinen potkija! Ehkä en siis joudukkaan kärsimään loppuelämääni siitä, että pilasin lapseni elämän....
Toki tähän voi joku sanoa, että mistä sitä vielä tietää ja että vaikutukset voi näkyä vasta jälkeenpäin, mutta nyt ainakin tuntuu, että huokaisen hetkeksi helpotuksesta ja rakastan vauvaani ja hellin minkä kerkeän tyhmyydestäni huolimatta.
 

Yhteistyössä