A
ap
Vieras
Ja lisään, että olen itse nukkunut huonosti ei lapsi. Hän on nukkunut normaalisti kahdeksasta aamu seitsemään suunnilleen.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja anya:Eikö se ole hyvä asia että äiti mielummin täällä "purkautuu" ? Pitäiskös sitten olla lapsen edessä naama norsun v*tulla ja ärjyä lapselle ? Kaikilla meillä on huonot hetkemme ja aamuyöllä valvomisen jälkeen se enemmän kuin normaalia että pinna on kireällä. Ei jeesustelu kenestäkään parempaa äitiä tee.
Alkuperäinen kirjoittaja aamunvirkku:Alkuperäinen kirjoittaja ...:Jestas miten te voitte yhen kirjotuksen perusteella tuomita :O
:
No porukka varmaan häkeltyi lähinnä tuosta tekstin tyylistä, todella rumaa kielenkäyttöä omasta lapsestaan. Antaa tietynlaisen kuvan ko. äidistä. Ei varmaan lapsi saa rentouduttua nukkumaan, jos äidillä mopo keulii tuohon malliin, että on noin pinna kireällä. Lasta säälin, en äitiä.
Alkuperäinen kirjoittaja just :Alkuperäinen kirjoittaja aamunvirkku:Alkuperäinen kirjoittaja ...:Jestas miten te voitte yhen kirjotuksen perusteella tuomita :O
:
No porukka varmaan häkeltyi lähinnä tuosta tekstin tyylistä, todella rumaa kielenkäyttöä omasta lapsestaan. Antaa tietynlaisen kuvan ko. äidistä. Ei varmaan lapsi saa rentouduttua nukkumaan, jos äidillä mopo keulii tuohon malliin, että on noin pinna kireällä. Lasta säälin, en äitiä.
Joo, ei tulis mieleenkään päästää tollasta suustani, edes harmaana palstalla. Menin viime kuussa töihin ja olen nyt valvonut monta viikkoa, kun lapset olleet kuumeessa ja aamulla töihin kuuntelemaan teinien vastaavaa kielenkäyttöä.
Pitää vaan jaksaa vaikka en ole nukkunut yli kolmeen viikkoon...