Ei v*ttu ton lapsen kanssa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja niin.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Eikö se ole hyvä asia että äiti mielummin täällä "purkautuu" ? Pitäiskös sitten olla lapsen edessä naama norsun v*tulla ja ärjyä lapselle ? Kaikilla meillä on huonot hetkemme ja aamuyöllä valvomisen jälkeen se enemmän kuin normaalia että pinna on kireällä. Ei jeesustelu kenestäkään parempaa äitiä tee.

Alkuperäinen kirjoittaja anya:
Eikö se ole hyvä asia että äiti mielummin täällä "purkautuu" ? Pitäiskös sitten olla lapsen edessä naama norsun v*tulla ja ärjyä lapselle ? Kaikilla meillä on huonot hetkemme ja aamuyöllä valvomisen jälkeen se enemmän kuin normaalia että pinna on kireällä. Ei jeesustelu kenestäkään parempaa äitiä tee.

Näin mäkin ajattelin ja siksi kirjoitin täällä kun kävi ketuttamaan. Jatkoin sen jälkeen rauhallisesti lapsen kanssa toimia, koska varsinkaan yöllä turha riehuminen ei muuta kun pahenna tilannetta.
No mutta ilmeisesti mun olis pitäny purkaa tilanne lapseen eikä avautua lyhyesti tänne kun jonnekkin se oli sillä hetkellä kaadettava. ;)

Alkuperäinen kirjoittaja aamunvirkku:
Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Jestas miten te voitte yhen kirjotuksen perusteella tuomita :O
:

No porukka varmaan häkeltyi lähinnä tuosta tekstin tyylistä, todella rumaa kielenkäyttöä omasta lapsestaan. Antaa tietynlaisen kuvan ko. äidistä. Ei varmaan lapsi saa rentouduttua nukkumaan, jos äidillä mopo keulii tuohon malliin, että on noin pinna kireällä. Lasta säälin, en äitiä.

Joo, ei tulis mieleenkään päästää tollasta suustani, edes harmaana palstalla. Menin viime kuussa töihin ja olen nyt valvonut monta viikkoa, kun lapset olleet kuumeessa ja aamulla töihin kuuntelemaan teinien vastaavaa kielenkäyttöä.

Pitää vaan jaksaa vaikka en ole nukkunut yli kolmeen viikkoon...

Alkuperäinen kirjoittaja just :
Alkuperäinen kirjoittaja aamunvirkku:
Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Jestas miten te voitte yhen kirjotuksen perusteella tuomita :O
:

No porukka varmaan häkeltyi lähinnä tuosta tekstin tyylistä, todella rumaa kielenkäyttöä omasta lapsestaan. Antaa tietynlaisen kuvan ko. äidistä. Ei varmaan lapsi saa rentouduttua nukkumaan, jos äidillä mopo keulii tuohon malliin, että on noin pinna kireällä. Lasta säälin, en äitiä.

Joo, ei tulis mieleenkään päästää tollasta suustani, edes harmaana palstalla. Menin viime kuussa töihin ja olen nyt valvonut monta viikkoa, kun lapset olleet kuumeessa ja aamulla töihin kuuntelemaan teinien vastaavaa kielenkäyttöä.

Pitää vaan jaksaa vaikka en ole nukkunut yli kolmeen viikkoon...

Oikee kukkahattutäti siinä jeesustelee! Sääliks käy sun oppilaita kun tollanen sädekehämamma niitä siellä opettaa. Mistä SINÄ tiedät missä menee kenenkin vitutuskäyrä (joo, kyllä me äiditkin joskus kiroillaan ja sä et sille asialle mitään voi), ja AP on selvästi kertonut ETTEI näyttänyt hermostumistaan lapselle. mun mielestä tällaisille palstoille saa kirjottaa niinkuin mieli tekee. Mäkin kiroilen mielessäni ja hiljaa kun jotain vastaavaa tapahtuu.

Terv. akateeminen, 29-v äiti

Mä oon niin paska äiti, että on tainnut joskus vittu lipsahtaa suupielestä lapsenkin kuullen. Soittakaa vaan sos.viranomaisille, jos vaikka sais jonkunlaista lapsenhoitoapua :wave:

Yhteistyössä