Ei vi**u enkö mä opi ikinä!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja uskomattoman tyhmä minä!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

uskomattoman tyhmä minä!

Vieras
Oli joskus alkuvuonna juttua yhen tyypin kans,no siit ei sit mitään tullu.Nyt se otti yhteyttä ja kysy tavataanko,lupasin harkita.Nyt kuitenkin tuli viesti joka kuulosti just siltä kun silloin alkuvuonnakin onkin nyt töis ja soittaa myöhemmin ja joutuu ehkä perumaan sen meijän tapaamisen.Mä en tajua! Pyysi uutta mahdollisuutta,en vielä sitä sille luvannu ja nyt näyttäs et taisin tehdä oikein.Olin korviani myöten ihastunut siihen sillon ja teki tosi vaikeeta päästä tunteista eroon(en ole kyl kokonaan päässyt) ja nyt kun se ehdotti tapaamista ni jopa vähän innostuin ja nyt sit taas kuulostaa samanlaiselta kuin silloin. Miksen mä opi ikinä! sitä en tajua miks se sillon teki niin kuin teki ja sitten monta kuukautta ei mitään soittoa tai tekstaria(juteltu ollaan kun on nähty) ja nyt sit otti yhteyttä ja taas kuulostaa niinkuin peruisi koko juttua.Ja kun niin pyys et antaisin toisen mahdollisuuden ja mä pöllö taas uskoin kaiken.
Miksi tehdä monen kuukauden hiljaiselon jälkeen taas näin?!

No kommentoikaa nyt jotain! Tiedän kyl et voi olla oikeesti töissä ja ja töiden takia perumaan sen tapaamisenkin(en oikeen tiiä/muista mitä tekee et onko yksityisyrittäjä vai mikä) mutta kun jotenkin tää kuulostaa liian samalta kuin sillon kuukausia sitten,lupaa soittaa..ei soita..lupaa tavata..ei tapaa.
Mä en jaksa! ja mä sanoin sille et mä en jaksa enää mitään pelejä et jos on vaan seksin perään esim.ni sitä saa taatusti muualtakin. Eniten hämää just toi et ei oo miehest kuulunu mitään ja nyt ykskaks soittaa ja ehdottaa tapaamista jonka jo perumassa...

Että voi olla itellä tyhmä olo!! Ei se sit ees illalla soittanut vaikka piti, kyllä mä tiesin ettei soita varsinkin kun pistin sille viestin vähän siihen malliin et varmaan luki rivien välistä et turha ruveta mulle sit soittelee jos panettaa.
Ei tää muuten tuntuis taas niin pahalta mutta kun tosiaan se ei ole ottanut yhteyttä moneen kuukauteen ja nyt sit ihan ykskaks soitti ja ehdotti tapaamista. Luulis nyt sellasella miehellä(=hyvännäkönen) olis niitä naisia ihan riittämiin asti et oliko sen pakko mulle soittaa kun ei olla ees oltu kuukausiin tekemisissä muuten kuin moikkailtu ja joskus vaihettu muutama sana. Jos vaan sen perään oli. Tunnen itteni niin tyhmääksi kun oikeesti luulin et se haluais nyt jotain enemmänkin kun puheli sellasia.
Tää on sellanen tyyppi johon olen ollut ihastunut jo varmaan joku 6kk ja sit kun tajusin et ei siitä mitään juttua tule niin otti koville ja nyt sama juttu taas alusta.

Yhteistyössä