Ei voi muuta kuin ryypätä.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Cathryn
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Cathryn

Aktiivinen jäsen
17.12.2004
1 621
0
36
Ei tätä selvin päin kestä! :headwall: :headwall: :(
Harmi vaan, kun mun ryyppääminen on 2-3 siideriä yksin, lasten mentyä nukkumaan (enempää ei siis edes huvita juoda). Kavereita ei oo, kukaan ei kuuntele.

Olen niiiin |O :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(

niin tuttua :/ mulla kavereina noita lapsettomia bilehileitä,ketkä just mesessä hehkuttaa juhlimaan lähtöä :(
ei siinä,että haluisin minäkin sellaisen elämän,mutta edes joskus ois kiva päästä mukaan,jutella pitää hauskaa...tää on tätä yh:n elämää,kun isää ei kiinnosta lapsia hoitaa :(
:hug: sulle

niin tuttua :/ mulla kavereina noita lapsettomia bilehileitä,ketkä just mesessä hehkuttaa juhlimaan lähtöä :(
ei siinä,että haluisin minäkin sellaisen elämän,mutta edes joskus ois kiva päästä mukaan,jutella pitää hauskaa...tää on tätä yh:n elämää,kun isää ei kiinnosta lapsia hoitaa :(

Joskus on kiva ottaakin ihan muutamia neuvoa antavia, vaikka totuus onkin, että seuraavana päivänä olo ja mieli voikin olla kahta kauheampi :|

Mikäs mieltä painaa? Kuunteleva, todellinen olkapää virtuaalisesti tarjolla.

No mää en kauheesti haluis lähtee mihinkään baareihin, mutta olis kiva, jos joskus olis edes MAHDOLLISUUS lähtee jonkun kaverin luo vaikka jutteleen ja istuun iltaa. Joka VITUN päivä ja joka VITUN ilta ja yö tätä samaa kotivahtina oloo. Mitään vapautta ei ole, mies kyllä saa käydä niin usein päivässä ja viikossa kaverillaan "äkkiä" ja tulla milloin haluaa.

Heti olen huora ja vaikka mitä, jos edes kehtaan sanoo, että sopiskohan sille ja sille (no montaa todellista vaihtoehtoo ei edes ole), että menisin tänä iltana käymään. Niin ei käy miehelle! :headwall:

Kamalaa riitelyäkin kokoajan. Haukkuu kokoajan ja isänsä persettä vaan nuolee, auttaahan se meidän talon rakennuksessa. JOO, sillähän syyllä voi laiminlyödä perheensä. Helvetti, että en kyllä usein kiroile, mutta helvetin helvetin helvetti!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
:headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall:
En voi lopettaa itkemistä... :'(

Mua ei tarttis kahta kertaa huoraks sanoa...kertaakaan en oo maksua ottanut:) Ja mun mielestä aikuisen ihmisen ei tarvitse lupaa kysyä...ei toi sun miehen käytös ole toisen arvostamista ollenkaan...mitäs jos alkaisit antaa samalla mitalla takaisin.

Alkuperäinen kirjoittaja Missu:
Mua ei tarttis kahta kertaa huoraks sanoa...kertaakaan en oo maksua ottanut:) Ja mun mielestä aikuisen ihmisen ei tarvitse lupaa kysyä...ei toi sun miehen käytös ole toisen arvostamista ollenkaan...mitäs jos alkaisit antaa samalla mitalla takaisin.

Sanoin mitä vaan sille, niin nykyään se on pelkkää vittuilua. Kuulemma ahdistan häntä, hän on "puun ja kuoren välissä".
Muuta en toivo, kuin joskus harvoin normaalia kotioloo, oltais kaikki yhdessä rennosti, ilman mitään pakollista hommaa ja kiirettä. EI käy. PAKKO on saada nurkat tehtyä ja isänsä painostaa ja vittuilee.

TÄNÄÄN käytiin syömässä Rossossa, vähän yli tunti meni koko reissussa. Miehen isä tuli pihaan ja alko soittaan suutaan, kun ei ikinä mikään valmistu, kun aina ollaan menossa. Ihan vittu JOOO ollaankin! :headwall: :headwall:
Ja kyse oli vähän yli TUNNISTA tosissaan. :o

Kysyin eilen mieheltä ihan rauhallisena ilman vittuilun häivää, että koska olis meillä yhteistä aikaa, niin mies repes, että mitä rupeen sellasia kyseleen, hän kun just lähtee kurssille. EIkö muuta oo mielessä, kun vittuilu ja suunsoitto. Ja kun hän tarpeeks naljailee, mää huudan ja kiroilen ja itken perään. Sitten lapset tulee hädissää, äiti mitä sää itket.

:'(

Alkuperäinen kirjoittaja Cathryn:
No mää en kauheesti haluis lähtee mihinkään baareihin, mutta olis kiva, jos joskus olis edes MAHDOLLISUUS lähtee jonkun kaverin luo vaikka jutteleen ja istuun iltaa. Joka VITUN päivä ja joka VITUN ilta ja yö tätä samaa kotivahtina oloo. Mitään vapautta ei ole, mies kyllä saa käydä niin usein päivässä ja viikossa kaverillaan "äkkiä" ja tulla milloin haluaa.

Heti olen huora ja vaikka mitä, jos edes kehtaan sanoo, että sopiskohan sille ja sille (no montaa todellista vaihtoehtoo ei edes ole), että menisin tänä iltana käymään. Niin ei käy miehelle! :headwall:

Kamalaa riitelyäkin kokoajan. Haukkuu kokoajan ja isänsä persettä vaan nuolee, auttaahan se meidän talon rakennuksessa. JOO, sillähän syyllä voi laiminlyödä perheensä. Helvetti, että en kyllä usein kiroile, mutta helvetin helvetin helvetti!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
:headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall:
En voi lopettaa itkemistä... :'(

kulta pieni, et sä voi oikeasti kestää/jaksaa tätä kunnes lapset lentävät pesästä! en sano että eroa, mutta sanon että ukko on saatava tajuamaan että myös sulla on oikeus elää! jos se ei sitä suostu älyämään niin en minäkään voi kuin itkeä sun puolesta. ei tämmöset tarinat päädy kuin eroon jos asiat ei muutu! :hug:

No miks ihmeessä te olette tommoisessa suhteessa jossa kummallakin on paha olla...Lapset kärsii ihan hirveesti myös. Hakekaa apua tai erotkaa...meillä ei tulis mieleenkään nimitellä toista...ei toi ole kunnon parisuhde. Jos saan udella niin kauanko olette olleet yhdessä? Miehes taitaa pitää sua itsestäänselvyytenä....

No miks ihmeessä te olette tommoisessa suhteessa jossa kummallakin on paha olla...Lapset kärsii ihan hirveesti myös. Hakekaa apua tai erotkaa...meillä ei tulis mieleenkään nimitellä toista...ei toi ole kunnon parisuhde. Jos saan udella niin kauanko olette olleet yhdessä? Miehes taitaa pitää sua itsestäänselvyytenä....

10v oltu yhdessä. Parisuhdeterapiaa tarvittais, mutta en tiedä, haluanko edes miehen kanssa ruveta ruotiin kaikkee, ei näinkään kyllä voi jatkaa. :(

Sanoin mitä vaan sille, niin nykyään se on pelkkää vittuilua. Kuulemma ahdistan häntä, hän on "puun ja kuoren välissä".
Muuta en toivo, kuin joskus harvoin normaalia kotioloo, oltais kaikki yhdessä rennosti, ilman mitään pakollista hommaa ja kiirettä. EI käy. PAKKO on saada nurkat tehtyä ja isänsä painostaa ja vittuilee.

TÄNÄÄN käytiin syömässä Rossossa, vähän yli tunti meni koko reissussa. Miehen isä tuli pihaan ja alko soittaan suutaan, kun ei ikinä mikään valmistu, kun aina ollaan menossa. Ihan vittu JOOO ollaankin! :headwall: :headwall:
Ja kyse oli vähän yli TUNNISTA tosissaan. :o

Kysyin eilen mieheltä ihan rauhallisena ilman vittuilun häivää, että koska olis meillä yhteistä aikaa, niin mies repes, että mitä rupeen sellasia kyseleen, hän kun just lähtee kurssille. EIkö muuta oo mielessä, kun vittuilu ja suunsoitto. Ja kun hän tarpeeks naljailee, mää huudan ja kiroilen ja itken perään. Sitten lapset tulee hädissää, äiti mitä sää itket.

:'(
Ja tää oli siis mun kirjottama. En tajuu, miks ei tullu nimimerkkiä tohon, vaan ei oo MITÄÄN, kuka kirjotti. :o

Alkuperäinen kirjoittaja CarnevalGirl:
Ei hyvä! Sun pitäis päästä hieman tuulettumaan ja miehes pitäis tajuta sun olotila, ehdottomasti. Muuten sä räjähdät ja pahasti. Onko miehesi aina ollu tollanen vai nyt vaan rakennusajan?
Pahentunu on nyt ja rajusti. KOKOAJAN natkuttaa rahasta, huomauttelee siitä ja siitä, miten olin töissä kesällä 5vkoa ja meni miinukselle koko homma, rakentaa olis pitäny se aika (mies oli kotona lasten kanssa), nyt kaikki viivästyy. Tekevät isänsä kanssa ulkovuorta 7 päivää viikossa klo.8-16 ja sitten taas klo.17-20. Kokoajan stressaa laskuista, valittaa ja huutaa, kun on perse auki, kun esim. sanon, että esikoinen tarttis uudet kengät: "Senkus ostat, jos sulla on vataa!" No, ei ole, luulin, että rahat on yhteisiä.

Vittuilen kuulemma kokoajan, painostan. Tuhlaan rahoja, mitä en tosiaankaan. Mun pitäis käyttäytyä erilailla, mitä reagoin siihen ja siihen niin ja noin, voisin sanoo erilailla, käyttäytyä erilailla ja olla erilailla. Ei sanoo niin suoraan vaan kiertelemällä ja muita ajattelemalla.

Ihan voi vetää vitun päähänsä. |O :headwall: :'(

Alkuperäinen kirjoittaja Cathryn:
Alkuperäinen kirjoittaja leniah:
Tyhmä olet kun tuommosessa suhteessa roikut.
Ai, olipa tosi kannustavasti santtu. Oletko muutenkin noin tyly ihminen, vai mitä..? :headwall:

Sori oli tyhmästi sanottu,mutta kun luin nuo sun tekstisi pariin kertaan ni jäin vaan miettimään että onko mitään järkeä olla tuommosessa suhteessa.Mutta jos miehesi suostuisi parisuhde terapiaan niin ehkä se siitä.

Alkuperäinen kirjoittaja kysyjä:
Oletko sinä työelämässä?

Ihan kotona ja mies myös (rakentaa taloo loppuun). Ollaan perustamassa (miehen hommia) yritystä.

Miten MUN työelämässäolo liittyy tähän?
Ja KYLLÄ, olen työelämässä KOTONA. Teen töitä kotona, siivoon talon, hoidan lapset, teen ruuan.

Hei ap! Olisko miehelläs joku burn out, kuullostaa siltä! Jos kerran rakennatte (älyttömän rankkaa) ja mies käy töissä ja teillä pieniä lapsia. tiedän erään perheen jossa mies alkoi käyttäytyä vähän noin kun kuvailit ja aika samanlainen tilanne. mies oli ylirasittunut. älä käsitä väärin, en missään nimessä puolustele miestä!! Mutta tarvii varmaan apua ja kohta sinäkin. Ei sua saa noin kohdella.

Aikalisän aika, hommaa maanantaina itsellesi ja lapsille asunnon ja sitten mietitte kumpikin tahollanne onko suhteessa tulevaisuutta ja onko teillä kummallakin halua jatkaa sitä.
Viis yhdestä talosta, noita saa aina uusia. Oma ja suhteen hyvinvointi on tärkein. Appiukon ois nyt parasta pysyä anoppia huvittamassa eikä häiritä teidän ontuilevaa perhe-elämää.
Sinulla on vain tämä yksi elämä; haluatko todella elää sen huorittelevan ääliön kanssa?

No pistät nyt ukkos "seinää vasten" ja kerrot sille, mitä ajattelet ja miltä tuntuu. Sano, ettet kuuntele huorapuheita ja haukkumisia. Miehet stressaa rakentamisen aikana ja on väsyneitä, muttei tuollaiseen käytökseen tarvi alentua.

Minusta on aika jännä asia, kun osa aina on sitä mieltä, että eroa.. eikai tuollaisten ongelmien kans heti tarvi erota, vaan puhumalla selvittää ne.. Kyllähän sulla on varmasti jotain tunteita ukkoas kohtaan talon lisäksi ;)

Yhteistyössä