Ei voi olla todellista! Menkat->synnytyksen jälkeen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ärsyyntynyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

ärsyyntynyt

Vieras
Eli jälkitarkastuksen jälkeen seuraavista menkoista sain aloittaa pillerien syönnin (yhden menkat tulivat jo ennen jälkitarkastusta), (ja pillerien merkki on sama joka ennen raskauttakin oli käytössä, eikä ollut mitään ongelmaa) no aloitin syömisen kuten pitikin, MUTTA nyt olen jo ekan laatan syönyt ja vuotoa on siis yli kolme viikkoa ollut ihan taukoamatta, ei edes näytä merkkejä loppumisesta, vaan mielestäni on taas runsaampaa kuin esim. perjantaina!

Joko pitäisi ottaa yhteyttä gyneen? Vai voiko olla normaalia?

kesti ekat menkat varmaan joku 3 vkoa ja sitte ku aloin syömään Cerazette-pillereita ne tuli miten sattui eli jopa 2 vkon välein. Lopetin pillerit puolen vuoden jälkeen kyllästyttyäni ja pikkuhiljaa kierto normalisoitui. Tosin menkat on runsaammat kuin ennen synnytystä, kivut on lieventyny.

Kannattaa kysyä vaikka kestäähän se ainakin minulla yllättävän pitkää ennenku palautu normaaliksi.

Mutta kun joku ehkäisy pitäisi saada käyttöön, siis muu kuin kortsu, itsellä kumiallergia ja pidemmän päälle siis käy tosi kalliiksi ne kumiallergisille tarkoitetut.

Alkuperäinen kirjoittaja Ärsyttävää myös:
ehkäsyteho säilyy pillereillä vaikka välivuotoja olisikin, mutta kysy nyt varmuuden vuoksi gyneltä tms et mitä kannattaa tehdä.

Ei kai ap siitä käsittääkseni ollut huolissaankaan, vaan JATKUVASTI tulleesta vuodosta...

Koko aamun ja aamupäivän oon gynelle koittanut soittaa, mutta ei vastaa siellä kun ei soittoaikoja erikseen ole. Mutta kuinka nopeasti pillereiden lopetuksesta sulla tuo vuoto loppui? Jos kokeilisin sitä, niin tietäisi hiukan missä ajassa odottelisi "tulosta".

Yhteistyössä