Ei voi taas käsittää tuota miehen logiikkaa!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Soluttautuja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Soluttautuja

Aktiivinen jäsen
19.01.2007
8 058
1
36
Parin viikon päästä on reissuun lähtö ja sitä ennen pitäs käydä ostelemassa lapsille sopivia vaatteita ja kengät nyt ainakin. No tänään on ennen reissua ainoa sellainen yhteinen vapaapäivä, milloin kaupat on auki. Ja kun kuopus pitää viedä kaupunkiin kaverinsa synttäreille, niin voiko olla sopivampaa aikaa shoppailla. Mutta ei.... miehen on pakko just tänään laittaa autoa :headwall: Miks ihmeessä sitä ei voi laittaa huomenna :o

Mitenkähän teillä tehdään tänään: taksilla vai omalla autolla synttäreille ja ostoksille ? Kysäisehän mieheltä. Toisaalta, jos pääset shoppailemaan ilman miestä, turha tuhlata molempien vapaapäivää kaupoilla.

Alkuperäinen kirjoittaja Hankey:
Mitenkähän teillä tehdään tänään: taksilla vai omalla autolla synttäreille ja ostoksille ? Kysäisehän mieheltä. Toisaalta, jos pääset shoppailemaan ilman miestä, turha tuhlata molempien vapaapäivää kaupoilla.

Meillä on onneks kaks autoa, joten kaupungille pääsy ei ole ongelma =) Mutta ois niin kiva mennä yhdessä. Kerkiishän tuota autoa rassata huomennakin, kun ei oo kaupat auki |O

Alkuperäinen kirjoittaja Hankey:
Alkuperäinen kirjoittaja Soluttautuja:
ois niin kiva hoitaa tälläset yhteiset asiat yhdessä :(

toisaalta taas teillä on iltaan mennessä sekä shopattu että korjattu auto ja sitten on yhteistä vapaa-aikaa, vai onko?

No on juu... mutta shoppailukin ois voinut olla yhteistä aikaa ja tekemistä. Kotona me möllötetään ihan tarpeeks :kieh: Kuitenkin kun on lasten vaatteiden ostamisesta kyse, niin mieskin voisi osallistua (edes joskus). Ja oishan siinä voinut käydä jossain kahvilla samalla :p

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Soluttautuja:
Miks ihmeessä sitä ei voi laittaa huomenna :o

Miksi ihmeessä et kysy sitä mieheltäsi? Mistäs me se tiedettäisiin?

Luuletko, että miehellä on siihen jokin järellinen syy :o Hän on vaan saanut päähänsä, että se pitää tehdä tänään :headwall: Ihan niinkuin minä olen saanut päähäni, että tänään shoppaillaan :saint: Minulla on tuohon vain kunnon perustelut, tosin kuin miehellä.

Mulle ei tulis mieleenkään odottaa, et mies lähtismukaan shoppailemaan lapsille vaatteita :o Sillä olis vaan kokoajan kiire, eikä vähempä vois kiinnostaa, yksin saa hypistellä rauhassa, eikä tarvi kokoajan olla hermo piukkana kun toista ei huvita.
Me shoppaillaan jopa matkoilla erikseen, siis likutaan kaupakeskuksissa ja toreilla erikseen, ni kumpikin saa rauhassa kattoa sitä mitä haluaa, eikä toisen tarvi odottaa.

Yhteistyössä