T
tuskaaaaa
Vieras
Pohjattoman paha olla. Ei yhtään syytä kärsiä enempää. Vuosia jo kitunut eikä parempaa ole luvassa. Miksei voi vaan antaa olla?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Pohjattoman paha olla. Ei yhtään syytä kärsiä enempää. Vuosia jo kitunut eikä parempaa ole luvassa. Miksei voi vaan antaa olla?
Minkä takia olet kärsinyt?
Välitän sinusta.
mut eikö olisi hienompaa tuntea noin ja olla elossa voin sanoo et vittu se on päräyttävää. kun on rauha pysähtynyt ja levollinen tila sitä parempaa tunetta ei ole vaikka se sekopäiseltä voikin kuullostaa. mutta kärsitkö siitä tunteesta että miksi olet elossa?. jos haluaa kuolla niin kyllä siihen on syy rakkauden puute vai mikä? koska jos rakastaa niin noi kaikki tunteet on sulla sillä hetkellä kun oot elossa eikä kuolleena usko poisSe on vaan niin, että kaikelle ei vaan ole aina selitystä. Ihmiset on liian tottunu, että kaikki on selitettävissä.
Mulla ei ole paha olla, mutta haluisin silti kuolla. Mun mielestä elämä on kivaa, mutta suurimmaks osaks tää eläminen on ollu perseestä, vaikka kaikki on hyvin. Tavallaan nautin, mutta tavallaan kärsin ja tälle ei ole vaan mitään selitystä. En olis ikinä halunnu syntyä, niin sen vaan olis kuulunu olla. Ihmettelen vaan, että miks suomessa ei hyväksytä tota armokuolemaa, jokaisella pitäis olla oikeus päättää itse. Tältä on tuntunu 15- vuotiaasta saakka ja yhä, näin 29- vuotiaana haluan kuolla. Niinkuin sanoin, kaikelle ei vaan aina ole selitystä. En ole mikään masentunu/ahdistunu tai mitään muutakaan liirumlaarumia. Tunnen vaan itteni vapaaks kaikesta kun mietin, että kuolisin pois, tunnen jotain selittämämätöntä rauhaa, pysähtymistä ja levollisuutta.![]()
En oikeastaan osaa sanoa, ärsyttääkö vai loukkaako mua tämmöset kommentoijat "itsestä se lähtee" jne.
En oikeastaan osaa sanoa, ärsyttääkö vai loukkaako mua tämmöset kommentoijat "itsestä se lähtee" jne.
Kun ihmistä vuosikaudet painetaan lakoon, niin itsetunto murenee pala palalta ja lopulta niistä paloista ei saa ehjää, vaikka kuinka koittaa. Ja kun kaikki viedään, niin tyhjän päälle on todella hankala alkaa rakentaa. Kun ei ole voimia edes yrittää.
Ja kun riittävästi kuulee, miten on pilannut kaikki ja tehnyt muidenkin elämästä kurjaa ja kelvotonta, alkaa uskoa siihen, että on parempi luovuttaa ja päästää toisetkin piinastaan. Mulle on käynyt näin.
Se, että mä olen pelkuri. En uskalla ottaa sitä viimestä, ratkasevaa askelta kohti lopullista.Osaatko ap sanoa, mikä kuitenkin pitää sinut elämässä ja vaikka kirjoittamassa tänne. Onko mitään, mistä saat voimaa tai intoa esim. valittamiseen omasta tilanteestasi?
Ehkä Jumala estää sua?Se, että mä olen pelkuri. En uskalla ottaa sitä viimestä, ratkasevaa askelta kohti lopullista.