M
Miehekäs
Vieras
Vaimo ja lapsellinen kaveri väittelevät asiasta ja sen mitä olen miehenä kuullut on - leveä lantio voi olla myös ahdas -> vaikea synnytys. Onko tää totta?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mulla on suht mahtava peräsin ja pulleat purjeet vaan eipä tuolta ole kukaan mahtunut ulos tulemaan.
Kaksi.
Täytyy ny erottaa mikä on luista lantiota ja mikä läskiä sen päällä. Kyllä ulkoinen olemuskin voi jotain kertoa mutta tokihan sisämitat ratkaisee. Itse lauta luikkunen mutta hyvä lantio ja peffa, hyvin on muksut maailmaan tulleet.
Toi on muuten totta! Mä painoin esikoisen syntymän jälkeen 55 kiloa (pituus 170) eli lantio leveys oli todellakin lantion eikä rasvamakkaran leveyttä.
Toi on ihan totta.
Mutta sitten taas... useinhan sellaiset, joilla on oikeasti kapeat lantioluut tuppaa olemaan myös latta- arseisia, laihajalkoisia ja keskivartalolihavia. Sitten taas ne, joilla lantion luut on leveät, kerää läskiä juurikin persauksiin ja jalkoihin.
Toi on ihan totta.
Mutta sitten taas... useinhan sellaiset, joilla on oikeasti kapeat lantioluut tuppaa olemaan myös latta- arseisia, laihajalkoisia ja keskivartalolihavia. Sitten taas ne, joilla lantion luut on leveät, kerää läskiä juurikin persauksiin ja jalkoihin.
Mielenkiintoista, jos omppuvartalolla tosiaan on yhteys kapeaan lantioon, eikä kyseessä ole pelkkä optinen harha. Keskivartalolihavuudenhan katsotaan usein liittyvän hormonaalisiin ongelmiin. Siksi omppuvartaloilla on enemmän aikuisiän diabetesta ja lapsettomuutta ja vaikka mitä. Onko siis luuston rakenne syy ja hormonitoiminta seuraus, vai päinvastoin...
Mielenkiintoista, jos omppuvartalolla tosiaan on yhteys kapeaan lantioon, eikä kyseessä ole pelkkä optinen harha. Keskivartalolihavuudenhan katsotaan usein liittyvän hormonaalisiin ongelmiin. Siksi omppuvartaloilla on enemmän aikuisiän diabetesta ja lapsettomuutta ja vaikka mitä. Onko siis luuston rakenne syy ja hormonitoiminta seuraus, vai päinvastoin...
Alkuperäinen kirjoittaja Miehekäs;30183754:Saako sen automaattisesti vai mitattiinko lantiosi?