Tuli vain mieleen, että eihän kukaan oikeasti ajattele niin, että jos lähtee itse vaikka tyttöjen iltaan ja isä jää lapsien kanssa, että lapset on hoidossa isällään?! 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja olkinalle:Muistan yhden nikin joka kertoi lähteneensä tyttöjen kanssa baariin ja lapsi jäi siis isän kanssa kotiin. Ei hän siellä baarissa kauaa kuitenkaan viihtynyt koska hänestä pienen lapsen paikka ei ole isänsä kanssa vaan äidin. Ja tämä baarikäynti harmitti häntä useamman vuoden.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kökkönen:En mä sanois että isällä hoidossa. Mutta sanon, että isä hoitaa lapsia sen aikaa kun minä olen jossain, tarkoittaako se samaa :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja Villivadelma:Musta on hassua ajatella,että lapset on isällä hoidossa.Isän pitäisi olla samanvertainen äidin kanssa.
Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys:Alkuperäinen kirjoittaja Kökkönen:En mä sanois että isällä hoidossa. Mutta sanon, että isä hoitaa lapsia sen aikaa kun minä olen jossain, tarkoittaako se samaa :ashamed:
Riippuu miten itsestäsi puhut, jos sanot itsesikin hoitavasi lapsia, niin se on ok.
Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys:Alkuperäinen kirjoittaja Villivadelma:Musta on hassua ajatella,että lapset on isällä hoidossa.Isän pitäisi olla samanvertainen äidin kanssa.
Juuri niin! Minä sanon silleen että isi on tytön kanssa kotona tms. jos joku kysyy.
Alkuperäinen kirjoittaja lentää:No ei kait nyt kukaan noin oikeasti ajattele...
Mies jää hoitovapaalle ja minä menen töihin kun tytöllä on ikä reilu 10kk. Onko se sitten lähestulkoon sama asia kuin alle vuoden ikäisen laittaminen päiväkotiinEn oo ikinä ajatelut sitä noin..
Alkuperäinen kirjoittaja Kökkönen:Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys:Alkuperäinen kirjoittaja Kökkönen:En mä sanois että isällä hoidossa. Mutta sanon, että isä hoitaa lapsia sen aikaa kun minä olen jossain, tarkoittaako se samaa :ashamed:
Riippuu miten itsestäsi puhut, jos sanot itsesikin hoitavasi lapsia, niin se on ok.
No kyllä mä omastakin mielestä hoidan lapsia, eikös se sitä just olekin. Eihän niiden kans vaan "olla"![]()
Alkuperäinen kirjoittaja lentää:No ei kait nyt kukaan noin oikeasti ajattele...
Mies jää hoitovapaalle ja minä menen töihin kun tytöllä on ikä reilu 10kk. Onko se sitten lähestulkoon sama asia kuin alle vuoden ikäisen laittaminen päiväkotiinEn oo ikinä ajatelut sitä noin..
Alkuperäinen kirjoittaja Villivadelma:Alkuperäinen kirjoittaja lentää:No ei kait nyt kukaan noin oikeasti ajattele...
Joo eli käytönnössä sun lapsi on siis päiväkodissa.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:Alkuperäinen kirjoittaja Villivadelma:Alkuperäinen kirjoittaja lentää:No ei kait nyt kukaan noin oikeasti ajattele...
Joo eli käytönnössä sun lapsi on siis päiväkodissa.![]()
Tai perhepäivähoitajalla![]()
Alkuperäinen kirjoittaja kiilusilmäfanaatikko:Mie sanon, että hoidan lasta päivisin, kun mies on koulussa. Ja että mies hoitaa lasta iltaisin, kun ite oon koulussa. Koska sitähän me tehdään, hoidetaan lasta.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mun EX ajattelee, että lapsi on hoidossa hänellä silloin harvoin kun käy isällään. EX mieltää asian niin, että hän AUTTAA minua olemalla lapsensa kanssa. Lapsen pitäminen on vain välttämätön paha.
Alkuperäinen kirjoittaja lentää:Alkuperäinen kirjoittaja kiilusilmäfanaatikko:Mie sanon, että hoidan lasta päivisin, kun mies on koulussa. Ja että mies hoitaa lasta iltaisin, kun ite oon koulussa. Koska sitähän me tehdään, hoidetaan lasta.
Toi on ihan makukysymys. Itse sanon olevani lapsen kanssa/mies on lapsen kanssa, vaikka kyllähän se on hoitamista niin on se samalla myös paljon muutakin!