Oonko mä tyhmä jäärä joka ei ymmärrä isän parasta?

Alkuperäinen kirjoittaja Honostooppari:
Alkuperäinen kirjoittaja olkinalle:
No et ole jäärä. Jos joutuu kolme tuntia aikaisemmin heräämään niin se on kyllä paljon! Sulla on sitten iloisesti kiukutteleva poika kun haet tarhasta. Luulisi isän joustavan sen tunnin jos lasta haluaa pitää yön ja se kerran mahdollista.

Ei kuulemma jousta, kun lapsen rytmillä ei ole mitään merkitystä |O

Mä en edes ymmärrä miten se sais sen sällin aamuviiden jälkeen sängystä ylös :/ tai illalla aikaisemmin nukkumaan :|

Eihän sitä tarvii siihen aikan herättää. Vaatteet päälle (haalari) ja autoon, pk:ssa voi sit heräillä ja pukea päälleen.

Alkuperäinen kirjoittaja Isä -:
Alkuperäinen kirjoittaja sanna:
no pitää sunkin joustaa. ei se apsi siitö pilalle mene jos yhtenä aamuna herää aikasin ja yhtenä päivänä on pitempään hoidossa

Hei joustamassa olenkin, antaisin lapsen joka keskiviikko yöksi isälleen, sitä ei ole kirjoissa eikä kansissa joten minun ei ole pakko niin tehdä :xmas:

Minä pyydän vain isältä tuntia :whistle:

Uh... teillä taisi olla erossa paljonkin ristiriitaisia näkemyksiä?

Kyllä ja niitä on edelleen.

Lapsen isä tekee mitä haluaa, ongelmat koskettavat lasta, minua, hoitopaikkaa yms.

Hän ei pidä kiinni sovituista asioista, minun pitää pitää niistä kiinni ja joustaa :/

Alkuperäinen kirjoittaja rouva xyz:
Alkuperäinen kirjoittaja kolmen isä:
Pitää ajatella lapsen parasta, ei isän. Mitä mieltä lapsi on?

Lapsi täyttää ens viikolla 4v, en neuvottele hänen kanssaan :ashamed:

Oletko edes kysynyt mitä hän haluaisi? Kysyminen ei ole neuvottelemista mielestäni! Ehkä lapsi nauttisikin isänsä luona yöpymisestä, mene ja tiedä.
Mites ois jos tilanne olisikin toisin päin, ymmätäisitkö tilannetta silloin. Mielestäni olet aika tiukka.

Tottahan toki lapsi nauttii kun saa olla vanhempiensa kanssa. Lapsen kanssa keskustelen kyllä, on vaan muutaman kerran ilmoittanut ettei halua isän luokse yöksi :/ Siitä ollaan keskusteltu myös. Syitä oli monia.

Keskustelen lapsen kanssa sitten kun minulla on selkeä käsitys vaihtoehdoista ja olen puhunut niistä lapsen isän kanssa.

Tiukka tai ei, ajattelen asiaa monista lähtökohdista joita te ette voi tietää mitenkään koska ette tiedä koko tilannetta.

Yhteistyössä