Eihän nyt kukaan vaan unohda..

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ei luotolla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

Ei luotolla

Vieras
että sitä reimatecciä saa hobitsusta osamaksulla...joten mites se nyt olikaan noiden haalareiden ja pukujen suhteen?

Mieluummin ostan halvan lassien käteisellä kun maksan 15 ekee kuussa reimatecistä hobitsusta..

Ne taas onkin asia erikseen, jotka menee kauppaan ja käteisellä kys. puvut maksaa silmääkään räpäyttämättä ja huom. käteisellä ei luotolla
 

Yhteistyössä