Eihän se mitään tarkoita,jotkut vaan on ystävällisiä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja zippuri
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Z

zippuri

Vieras
Oli yhen yön juttu n.kuukausi sitten erään kanssa,pidettiin muutama päivä yhteyttä mutta ei siitä mitään sitten tullu,mies pisti stopin.Olin siihen ihastunut ja vieläkin tuntuu jossain kun näen sen.Mutta miksi sen pitää moikkailla kun tulee vastaan ja jutteleekin jos törmätään,nykysin kuitenkin harvemmin mutta joskus.Siis saahan se tota tehdä ei siinä mitään mutta miksi se tekee noin? No,olishan sekin kyllä lapsellista jos mentäs ohi vaan niinkuin ei tunnettais kun pienehkö paikka kauitenkin. Mä taidan vaan olla siihen vieläkin ihastunut niin siksi tuntuu...kurjalta tai jotain.

No sepä se, mies on kohtelias ja fiksu kaveri, kun moikkaa sua hyvänpäiväntuttuna, vaikkei muuten kiinnostakaan. Se on TODELLA typerää, jos kulkee vaan nokka pystyssä ohi, vaikka ois jo seksiäkin yhdessä ehtinyt harrastaa ja muuten hiukan hengaillu yhessä. Suomalaiset on monesti ynseitä, kuljetaan nokka kohti taivasta naapurinkin ohi, vaikka varsin hyvin tiedetään, et se tyyppi asuu seinän takana. Ite sanon kaikille joiden kasvot tunnistan niin "moi" ja hymyilen, ja monesti häkeltynyt vastaus takaisin. mä moikkaan, jos kasvot tunnistan, vaikken muistaskaan et mistä ne kasvot tunnistan :)

ja kyllä mä juttelen sille jos se tulee juttelee ja tietysti moikkaan takasin mutta samalla kun se on ihan kiva et tekee noin niin toisaalta tuntuu tosiaan vähän kurjalta kun tiedän et ei sitä kiinnosta mutta ite taidan olla vieläkin vähän ihastunut. No se oli kyllä silleen sellanen tapaus et tuskin meidän juttu olis pitkälle johtanut mutta niin ihana!

Uusimmat

Yhteistyössä