EIHH! Mä oon ihastunu/rakastunu/ihan mitä vaan...VARATTUUN MIEHEEN! Ottakaa tää tunne pois musta!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Lakkaat pitämästä yhteyttä tähän mieheen. Oot jo ihastunut, joten turha kuvitella, että syvä ystävyys ilman ihastumisen tunteita olis enää mahdollinen. Sori.

No sillai vähä huono idea että kun se mies nyt on vaimonsa elättinä ja hoitaa heidän lapsia ja sinä ilmeisesti köyhän yksinhuoltaja, niin jos te kaksi yhteen menisitte niin arkihan siinä lätkähtäisi. Tuskin se vaimo sitten enää viittii miestänsä elättää. Ja mahtaako se mies tyytyä sinun tarjoamaan elintasoon...

Ihastuminen on merkki siitä että tarvitset jonkun miehen elämääsi. Ihastut lähimpään, koska hän on lähin jossa on testosteronia, luonto pitää huolen lopusta. Jospa vaikka tutustuisit joihinkin muihin miehiin, ettei tarvitse nyt tämän perheen elämää mennä sotkemaan?

Tunteesi taitaa olla aikas vahvoja :/ Mitä huonoja puolia miehessä on?

Miten se mies käyttäytyy sun seurassa? Mistä puhutte kun olette yhdessä? Sekin jo kertoo aika paljon jos sitä ajattelee :)
Onko sillä pitkäkin se suhde? Puhuuko se suhteestaan sulle paljon?

Nyt ihan ensimmäisenä sun täytyy karsia itsestäsi pois sitä syyllisyydentunnetta ("laskinko just suustani jotain tollasta")
Koska se syyllisyys ei vie mihinkään. Tunteissaan ei ole mitään hävettävää :)

Mä laitoin tänään tällaselle miehelle viestin että en enää aio tavata häntä, koska se ruokkii tunteita välillämme. laitoin loppuun että hällä ei ole enää tässä asiassa sananvaltaa. Koska olen tätä yrittänyt tuloksetta, johon hän on aina sanonut, että ei tule onnistumaan!

Nyt se tulee, takaan sen!!

[QUOTE="Teekoo";27001915]Tunteesi taitaa olla aikas vahvoja :/ Mitä huonoja puolia miehessä on?

Miten se mies käyttäytyy sun seurassa? Mistä puhutte kun olette yhdessä? Sekin jo kertoo aika paljon jos sitä ajattelee :)
Onko sillä pitkäkin se suhde? Puhuuko se suhteestaan sulle paljon?

Nyt ihan ensimmäisenä sun täytyy karsia itsestäsi pois sitä syyllisyydentunnetta ("laskinko just suustani jotain tollasta")
Koska se syyllisyys ei vie mihinkään. Tunteissaan ei ole mitään hävettävää :)[/QUOTE]

Mun piti aikasemmin laittaakkin kun mainitsit siitä ihanteesta. Mulla on aina ollu miesmaku aika maskuliininen;lihaksikas,hoikka, tumma jne. Tää mies on vaalee,hoikka,lähinnä lihakseton :) tai ettei oo mitään suurempaa maskuliinisuutta, tosi pitkä jne...mutta jostain syystä...se näyttää hyvältä. Ehkä ne oikeet suhteet perustuukin luonteen yhteensopivuuteen.
Huonoina puolina ehkä sellanen tietty rutiininomaisuus, tempperamenttisuus ja itsepäisyys. Mutta mä olen ehkä hullu, mutta ne tulee esiin sellasissa asioissa, että mun pää kääntää ne positiivisiksi..
Aika harvoin mies puhuu vaimostaan, ajoittain kertoo vaikeitakin asioita joille olen kuuntelijana. Jutellaan vähän niitä ja näitä. keskustellessa Se KATSE! ääh.. Kun se kattoo syvälle mua silmiin, tai jonnekkin tonne silmien taakse :D Ollaan puhuttu niin paljon kaikesta ja mahollisesta. Yleensä siitä tai musta. Se on ite sanonu, että ne on vaimonsa kanssa jotenkin kaverillistunu viime vuosina jne. Se on jääny työelämästä pois hoitovapaalle kun vaimosa halus töihin. Tänään se laittoi viestiä, että tullaanko leikkimään kun ovat pitkän päivän taas lasten kanssa keskenään. Mä selitin jotain siivoomisesta...mun on pakko ajatella asioita. Mä pelkään että pilaan kaiken. Miten mä osaisin hienovaraisesti kysyä jotain, jolla saisin sen tunteista jotain selkoa?

Mitä enemmän mä asiaa mietin, sitä enemmän musta tuntuu että jos se mies näyttäs vähänkään vihreätä valoa ni olisin myyty :D Pitääkö aikuisena ihmisenä alkaa peittelemään ja häpeemään tunteitaan? Miks niitä ei sais antaa tulla jne..

[QUOTE="hehe";27002457]Ni kukas teitä kahta lorveksijaa sitten elättäis?[/QUOTE]

No vielä-jos koskaan ei olla tässä tilanteessa :) Mutta kuten mainitsin, se mies on jäänyt hoitovapaalle kun vaimonsa lähti töihin.. ja ehkä se palaisi töihin siinä samalla :D Ja mullakin on vakipaikka, olen nyt vielä puoli vuotta kotona pienemmän lapsen kanssa :)

Aatteletko että mies antaisi sulle koskaan anteeksi jos menettäisi vaimonsa sekä vielä ehkä lastensa lähihuoltajuuden?

No mennäänpä nyt pitkälle asioissa.. :)
Miks menettäs huoltajuuden? Mies on sanonut, että jos joskus eroaa vaimostaan ni ovat kuulemma sopineet viikko-viikko sydeemistä. Ja miten minä olisin syyllinen kenenkään menettämisiin? Eiköhän aikuinen mies tarvittaessa osaisi ratkaisunsa tehdä.

[QUOTE="vieras";27002520]No, nytkö oletkin sitten jo innolla rikkomassa perhettä? :)[/QUOTE]

En, en tosiaan. Mutta onko rikos selvittää omaa päätään ja miettiä asioita? Ehkä yrittää selvittää mitä sen toisen päässä liikkuu?

Jos nyt hakisit vaan sen miehen jostain muualta, kun kerran selvästi olet miehen puutteessa. Ja jätä tämä ukko rauhaan ihan suosiolla.

En ole miehen tarpeessa enkä halua miestä sillein. Jos tätä miestä ei olisi olemassakaan, en miettisi tälläistä enkä pitäisi edes mahdollisena että perheeseemme tulisi mies :) Joskus ne palaset vaan loksahtaa johonkin. Se, onko mun realistista saada tätä miestä-en tiedä enkä erityisesti aio hinkuakkaan. Mies itse laitto aamulla viestin, tullaanko leikkimään, laitoin että siivoon. No äsken tuli viesti, joko on puhdasta ja laitoin tälläisen viestin:"voi olla. Musta tuntuu että mulla on sua kohtaan muutakin kuin ystävyyden tunteita. Sen vuoksi meijän ei ehkä kannata tavata kun silloin kun *******(hänen vaimonsa) on kotona.." No sitte se laitto että "tulkaa käymään, on helpompi puhua kun ******* ei ole kotona." SIIS TÄH? Mitä luulette? loppukohan se ystävyyskin nyt?

Voi kun tunteet saiskin kytkettyä jotenkin pois ja hallittua. Oon melkein samassa tilanteessa, ainoo, että mun ihastus on kihloissa ja itse seurustellu yli 5vuotta. Mä vaan oon ihastunu ihmiseen tuntematta edes koko ihmistä kunnolla ja ilman syytä. Erittäin hämmentävää, omituista ja todellakin haluan tämän tunteen pois. En vaan pysty töiden takia ihmistä välttelemään, joten hyviä tunteiden tukahdutus vinkkejä otetaan myös vastaan.

Mene ihmeessä käymään, niinkuin mä jo mainitsin niin sä et riko mitään, se mies itse tekee päätöksensä. Mut pakko toi on selvittää nii saat pääsi selväksi :) vastailen myöhemmin paremmin, mut kerro jos meet ja mitä kävi!

Siitä katseesta: itse huomasin nyksäni tunteet siitä katseesta :) niin syvälle silmiin ah ai että <3

Miks sinä "teekoo" yllytät ap,ta rikkomaan miehen avioliittoa??

Ja miten hitossa miehen vaimo sietää tuollaista, että naiskaveri tulee lapsineen "leikkimään"heidän kotiinsa?
Tuohan on jo henkistä pettämistä! Yäk!

Ap ei ole se joka rikkoo, mies tekee valintansa jos sellaisia tekee. Jos tulisin vikittelemään jonkun miestä, mies tekisi päätöksen jäädä luoksenne, en mä ole silloin mitään rikkonut. Mies tekee päätöksen lähteä, minä en ole rikkonut mitään.

Ja mikä toiminnassani onkaan yllytystä? En ole missään vaiheessa sanonut että apn pitäisi tehdä niin tai näin, olen sanonut ja neuvonut vai sen vuoksi ja sen edistämiseksi että ap saa selvyyden. :)

Ihania olette :)

Ja minusta ei ole henkistä pettämistä, miehelläni on naisystäviä jotka joskus yöpyvät luonamme (ku olen kotona) eikä tämä ole pettämistä. Eikä sekään että mieheni ystävät käyvät luonamme silloin kun olen töissä tms. :)

flags_0
flags_0
flags_0
flags_0

Yhteistyössä