[QUOTE="Teekoo";27001915]Tunteesi taitaa olla aikas vahvoja :/ Mitä huonoja puolia miehessä on?
Miten se mies käyttäytyy sun seurassa? Mistä puhutte kun olette yhdessä? Sekin jo kertoo aika paljon jos sitä ajattelee

Onko sillä pitkäkin se suhde? Puhuuko se suhteestaan sulle paljon?
Nyt ihan ensimmäisenä sun täytyy karsia itsestäsi pois sitä syyllisyydentunnetta ("laskinko just suustani jotain tollasta")
Koska se syyllisyys ei vie mihinkään. Tunteissaan ei ole mitään hävettävää

[/QUOTE]
Mun piti aikasemmin laittaakkin kun mainitsit siitä ihanteesta. Mulla on aina ollu miesmaku aika maskuliininen;lihaksikas,hoikka, tumma jne. Tää mies on vaalee,hoikka,lähinnä lihakseton

tai ettei oo mitään suurempaa maskuliinisuutta, tosi pitkä jne...mutta jostain syystä...se näyttää hyvältä. Ehkä ne oikeet suhteet perustuukin luonteen yhteensopivuuteen.
Huonoina puolina ehkä sellanen tietty rutiininomaisuus, tempperamenttisuus ja itsepäisyys. Mutta mä olen ehkä hullu, mutta ne tulee esiin sellasissa asioissa, että mun pää kääntää ne positiivisiksi..
Aika harvoin mies puhuu vaimostaan, ajoittain kertoo vaikeitakin asioita joille olen kuuntelijana. Jutellaan vähän niitä ja näitä. keskustellessa Se KATSE! ääh.. Kun se kattoo syvälle mua silmiin, tai jonnekkin tonne silmien taakse

Ollaan puhuttu niin paljon kaikesta ja mahollisesta. Yleensä siitä tai musta. Se on ite sanonu, että ne on vaimonsa kanssa jotenkin kaverillistunu viime vuosina jne. Se on jääny työelämästä pois hoitovapaalle kun vaimosa halus töihin. Tänään se laittoi viestiä, että tullaanko leikkimään kun ovat pitkän päivän taas lasten kanssa keskenään. Mä selitin jotain siivoomisesta...mun on pakko ajatella asioita. Mä pelkään että pilaan kaiken. Miten mä osaisin hienovaraisesti kysyä jotain, jolla saisin sen tunteista jotain selkoa?
Mitä enemmän mä asiaa mietin, sitä enemmän musta tuntuu että jos se mies näyttäs vähänkään vihreätä valoa ni olisin myyty

Pitääkö aikuisena ihmisenä alkaa peittelemään ja häpeemään tunteitaan? Miks niitä ei sais antaa tulla jne..