Eikä? Vitsi mikä loppu Serranon Perhe sarjalla :O

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "blaah"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja LauhkeaLehmä;28942686:
No kieltämättä oli vähän ärrrrrsyttävä. Tuli fiilis, että ihan turhaan katsoin, koska mitään katsomaani ei sitten "oikeasti" tapahtunutkaan.

no just tällanen fiilis tuli. Mäkin oon sitä monta jaksoa päivässä kattonut, eli aika monta tuntia menny joka päivä siihen et on halunnu nähdä et mitä seuraavaks tapahtuu :D
 

Yhteistyössä