Eikai tää oo totta :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kfkfkf
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No on se ilmeisesti, kaikki meidät passiiviset Tuksulan jäsenet potkittiin eilen koko foorumilta ulos tuon takia. Nyt vain tarkkaan valittu sisäpiiri saa lueskella noita ajankohtaisia uutisia, ja ilmeisesti hurjemmaksi vain menee.

Ei ole reilua Tukiaisten vanhemmille. Toivottavasti nyt ei mene toinenkin lapsi samaan syssyyn :(

Noinhan siinä tuppaa käymään,kun tarpeeksi kauan juo,ja vetelee nappeja naamaan. Tuskin on ensimmäinen saati viimeinen sairaala reissu tuksulla.
Eihän sillä poloisella ole enää edes ketään,kaikki on karkoittanut ympäriltään.Niin siinä käy kun luulee olevansa muiden yläpuolella.

[QUOTE="Sirkkeli";29364707]Mä taas luulen, että koko perheelle olisi helpotus, jos Johanna kuolisi. Eikä siitä muijasta ihmistä saa, vaikka mitä tekis.[/QUOTE]

tintata sua kunnolla kuonoon. Oot tän palstan yks ilkeimmistä kusipäistä ja sulle ei voi mitään hyvää toivoa!

[QUOTE="Sirkkeli";29364707]Mä taas luulen, että koko perheelle olisi helpotus, jos Johanna kuolisi. Eikä siitä muijasta ihmistä saa, vaikka mitä tekis.[/QUOTE]Miks ei saa?

[QUOTE="Sirkkeli";29364707]Mä taas luulen, että koko perheelle olisi helpotus, jos Johanna kuolisi. Eikä siitä muijasta ihmistä saa, vaikka mitä tekis.[/QUOTE]

Mikä Johanna sitten on mielestäsi nyt, jos ei ihminen? Ilmeisesti Johanna ei ole mielestäsi ihminen, koska kirjoitat, että Johannasta ei saa ihmistä?

[QUOTE="Sirkkeli";29364785]Ihmisen irvikuva, se se on. On niin alas vajonnut, että ei siitä ihmistä tule tekemälläkään. Noita on nähty.[/QUOTE]Ei mee sullakaan hyvin :laugh:

Jännä miten nyt on niin eri sävyisiä lehtien jutut Johannasta ja kuvatkin valitaa selkeästi ystävällisemmällä mielellä.

En nyt sanois että media tappaa ihmisiä, mutta kyllä sillä on varmasti tosi suuri vaikutus näihin ihmisiin, jotka on tolleen median otteessa. Harmi vaan että toimittajat miettii sanavalintojaan ja tekemiänsä otsikoita vasta sitten, kun on käynyt jo tosi huonosti. Surullista tää on pelkästään.

[QUOTE="Sirkkeli";29364820]No ainakin helevetin paljon paremmin kuin Tuksulla, ja sen Pöpipää-kavereilla :)[/QUOTE]Tunnetko sen henk.kohtasesti kun tiedät millasia sen kaverit on?

Jännä miten nyt on niin eri sävyisiä lehtien jutut Johannasta ja kuvatkin valitaa selkeästi ystävällisemmällä mielellä.

En nyt sanois että media tappaa ihmisiä, mutta kyllä sillä on varmasti tosi suuri vaikutus näihin ihmisiin, jotka on tolleen median otteessa. Harmi vaan että toimittajat miettii sanavalintojaan ja tekemiänsä otsikoita vasta sitten, kun on käynyt jo tosi huonosti. Surullista tää on pelkästään.

Medialla on uskomaton valta vaikuttaa mielipiteisiin. ihan niinkin helppo aihe kuin sää, tavallisesta Suomalaisesta helteestä, pakkasesta jne saa lehdistön avulla ison ongelma, kun kirjoitetaan se sellaiseksi, sama juttu vaikka " joulustressistä " ja lomastressistä ja tietenkin muutenkin hajallaan oleva ihminen saadaan joko sankariksi tai luuseriksi vain sensaatiohakuisella kirjoittelulla.

Yhteistyössä