L
Leela
Vieras
Löytyykö naisista kohtalotovereita? Olen 24 vuotias nainen, enkä ole koskaan kokenut orgasmia. Siis en ikinä milloinkaan mitenkään. En yhdynnässä, en kielipelillä, en itsekseni puuhailemalla, en ollenkaan. Minulla ei ole aavistustakaan koko asiasta. Masturbointia en nyt sitten pahemmin viitsi harrastaakaan, kun ei se mihinkään johda. Seksistä rakkaani kanssa kyllä nautin. Olemme nykyisen kanssa seurustelleet lähes kolme vuotta ja sinä aikana olen kyllä jo päässyt luullakseni melko lähelle orgasmia, mutta huippu jää aina puuttumaan. Esim saadessani ihanaa suuseksiä tulee sellainen olo, että ""ihan kohta"", mutta sitten yhtäkkiä se vaan meneekin ohi ja tulee olo, että kosketus tuntuu ennemminkin pahalta. Asia vaivaa minua aina silloin tällöin, etenkin kun rakkaaltanikaan ei yritystä puutu. Mietin vaan, että tuleeko asia aina olemaan näin, vai voinko oppia orgasmin?
Onko vika jotenkin fyysinen, vai onko lukko mulla vaan korvien välissä? Löytyykö vastaavia kokemuksia, tai lohduttavia ""minäkin sain vasta 30-vuotiaana"" tyyppisiä tarinoita? Vinkkejä? Help!
Ja ei kiitos mitään idioottimaisia ""kyllä minä tyttö sulle orkun annan""- tyylisiä kirjoitteluja!
Onko vika jotenkin fyysinen, vai onko lukko mulla vaan korvien välissä? Löytyykö vastaavia kokemuksia, tai lohduttavia ""minäkin sain vasta 30-vuotiaana"" tyyppisiä tarinoita? Vinkkejä? Help!
Ja ei kiitos mitään idioottimaisia ""kyllä minä tyttö sulle orkun annan""- tyylisiä kirjoitteluja!