Eikö kyläily ole enää muotia vai onko minussa se vika.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja PiXX
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Nyt, kun on saanut lapsen ja tulee oltua kotona kaiket päivät niin olen alkanut miettimään ihan samaa. Jatkuvasti sanon tutuille, että saa tulla kylään millon vaan ja tervetuloa jne. jne. Kukaan ei silti tule. Enää ei vaan kyläillä. Kuulumiset vaihdetaan Facebookissa niin ei tule kellään tunetta "mitäköhän sille lisullekkin kuuluu? Vois soittaa tai mennä kylään". Harmitta, kun nyt ois aikaakin kestittää kavereita, mutta kaikilla on niin kiire. Kuukautta aikaisemmin pitää sopia jos haluaa nähdä.

[QUOTE="jees";28732002]Ei ole muotia!
Nykyihmiset elää omaa suljettua elämäänsä, ainoa sosiaalinen kanssakäyminen työn ulkopuolella tapahtuu netissä. Surullista :([/QUOTE]

Ja kuten olemme palstalta saaneet oppia, ei enää edes vastata puhelimeen eikä avata ovikellon soidessa ovea. Niin se homma etenee.

No mä oon ainakin erakkoluonne enkä yksinkertaisesti jaksa kyläilyjä! En vieraana enkä sen paremmin emäntänäkään. Kivempaa olla oman perheen kanssa. Nytkin suorastaan vitutti, kun tuli tekstari, voisiko tulla lauantaina yks tuttu meille yöksi. Vastasin ehkä vähän tylysti, että et voi, mutta en nyt vaan kertakaikkiaan jaksa yhtään ylimääräistä passattavaa. Kun mä en oikeasti saa niistä vierailuista yhtään mitään irti. Toiset saa energiaa, mä en saa yhtään mitään! Mulle riittää aivan hyvin se, että jutustellaan fb:ssä, todellisia ystäviä voin vaikka tavata pari kertaa vuodessa mutta en jatkuvalla syötöllä. En vaan jaksa.

Alkuperäinen kirjoittaja määä;28732593:
"todellisia ystäviä voin vaikka tavata pari kertaa vuodessa mutta en jatkuvalla syötöllä. En vaan jaksa."

Sinä olet sitten oikein TOSI ystävä! ;)

Kyläilyt on mukavia kumminkin päin, piristävät päivää kun saa ajatuksia vaihtaa! =)

Yhteistyössä