S
surku
Vieras
,vaikka kuinka viestitän,että oon väsynyt kodin/lasten hoitamiseen,arki maistuu puulta ym.vai eikö vain välitä/jaksa välittää?Olen yrittänyt sanoa asiallisesti,että haluaisin joskus viettää aikaa kaksin(kuten kuulemma hänkin) tai mennä yksin johonkin.No,hän vain sanoo siihen,että itse se on omat menonsa järjestettävä,ei hän sitä toisen puolesta voi tehdä..Tottahan tämäkin,mutta ei ymmärrä et väsyneenä en vain jaksa järjestää..Ois niin ihana,jos mies joskus yllätyksenä järjestäisi meidän kolme pientä hoitoon ja järjestäisi kahdenkeskisen illan,mut ei..Hoitajia hänen puoleltaan kyllä löytyisi,minun puolelta taas ei
Mutta siitä saa vain haaveilla,hän käy töissä,minä hoidan kodin.Siinäpä se elämä onkin.Ja kun vuorotöissä on niin nukkuu sitten väliajat,.minneppä sitä sitten minä lähtisin..Masennus on hänen mielestään vain "pms-oireita taas"..
Tänäänkin valitin,kuinka olen yksin puurtanut koko hemmetin päivän neljän seinän sisällä.Hän sitten tapansa mukaisesti mököttämään minun vuodatuksesta.Yksin sain sitten lapset laittaa yöpuulle ym.kun herra mökötti sängyssä!Ja kahvia sitten nautiskeli voileivän kera..Eipä tehnyt mulle yllätysleipiä niin kuin joskus ennen vaikka tiesi,etten paljon ehdi täällä syömään..
Nyt lähti töihin,eikä edes heippaa sanonut..Oon tosi surullinen.Mitä tää on?Eikö hän enää rakasta,vaikka viimeksi eilen asiat välillämme oli ihan ok?
Ja mies horoskoopissa rapu..Onko ne aina näin yhtä hankalia??
Tänäänkin valitin,kuinka olen yksin puurtanut koko hemmetin päivän neljän seinän sisällä.Hän sitten tapansa mukaisesti mököttämään minun vuodatuksesta.Yksin sain sitten lapset laittaa yöpuulle ym.kun herra mökötti sängyssä!Ja kahvia sitten nautiskeli voileivän kera..Eipä tehnyt mulle yllätysleipiä niin kuin joskus ennen vaikka tiesi,etten paljon ehdi täällä syömään..
Ja mies horoskoopissa rapu..Onko ne aina näin yhtä hankalia??