Musta on vaan kiva, kun mies lähtee viihteelle. Eikö muista?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mieh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Perheet kun on niin erilaissia. Mun mies tekee reissutyötä ja oon joka viikko lasten kanssa yksin. Eikä ne työt katoa vaikka lapset kipeitä tai vastasyntynyt talossa. En siis hirveesti nauti jos mies vielä vkl lähtee johonkin viihteelle ja nukkuu seuraavan päivän.

No mun mies kävi ennen paljon ulkona ja se häiritsi mua ihan siksi että yhteistä aikaa ei ollut paljoa. Nykyään käy kerran muutamassa kuukaudessa ihan kunnolla viihteellä ilman minua ja kerran tai pari viikossa tapaa kavereitaan ja mun mielestä hyvä näin. :)

Minä saan nauttia ruhtinaallisesti omasta ajasta lasten kanssa miehen ilta- ja yövuoroviikoilla, joten vituttaa jos vielä viikonloputkin menevät pilalle, kun ensin ukko on jossakin ryyppäämässä ja seuraavat päivät potee krapulaa. Olisi kiva viettää joskus yhteistä aikaa koko perheen kesken. Viikonloput ovat oikeastaan ainoita mahdollisuuksia siihen, koska miehen päivävuoroviikkona joudun itse tekemään pidempää työpäivää (paikatakseni muilla viikoilla kertynyttä saldovajetta).

On kivaa, olen niin tottunut hoitamaan lapset ja kodin yksin että ei haittaa vaikka mies on kova menemään :) On saanut tuod myös muita naisia kotiimme yöksi, koska en halua että lähtee toisen naisen mukaan. Parempi sitten kun tuo saaliitaan tänne. Eikä se järvi soutamalla kulu ;)

Yhteistyössä