K
kysyn vaan
Vieras
Paljon ei olis enää varaa ostaa, itse minimi-kotihoidontuella ja mies opiskelija ja käy kahtena iltana töissä. Itse olen ostanut seuraavat lahjat, miestä ei kiinnosta kunhan ei tarvi kauppoihin tulla
Lapsille 5v: HelloKitty yöpaita, Muumi-läppäri, prinsessalakanat, muistipeli,piikkisiilipeli, Iso puhuva ponivauva (toiseksi kallein ostos) prinsessa sälää, värityskirjoja shampoita ym. Kirjoja ainakin 3kpl. Muuta en muista, on jo paketoitu!
Lapsi 1,5v: Ei ole ostettu vielä mitään, lelukännykkä ainakin haetaan kun saa polkumopon ym mummilta.
Isukille: Langattomat kuulokkeet tietsikkaan, yöasu, deodoranttia
Omalle äidille: yöpuku. shampoo/voide/pakkaus,sukat
Isälle: Joku sota dvd, sukat, boxerit
Mummille: T-paita jossa teksti
Siskolle: sähköhammasharja,suklaata,sukat.Muumirasia
Toiselle siskolle: Kampaamosta hiusshampoita ja muuta. Lautasia joita kerää.Suklaata.
Siskon vauvalle: toimintakuutio, Reiman kypärämyssy, body ja sukkahousut
Siskon miehelle: T-paita Tässä muistaakseni kaikki, lisää ostan korkeintaan suklaakonvehteja kaikille koska tiedän että äitini myös just karkkia kaikille paljon ostelee lahjojen lisäksi. Ja meidän lapset saa siis lahjoja sit myö näiltä sukulaisilta,joten tuskin enempää me ostetaan heille.
Lapsille 5v: HelloKitty yöpaita, Muumi-läppäri, prinsessalakanat, muistipeli,piikkisiilipeli, Iso puhuva ponivauva (toiseksi kallein ostos) prinsessa sälää, värityskirjoja shampoita ym. Kirjoja ainakin 3kpl. Muuta en muista, on jo paketoitu!
Lapsi 1,5v: Ei ole ostettu vielä mitään, lelukännykkä ainakin haetaan kun saa polkumopon ym mummilta.
Isukille: Langattomat kuulokkeet tietsikkaan, yöasu, deodoranttia
Omalle äidille: yöpuku. shampoo/voide/pakkaus,sukat
Isälle: Joku sota dvd, sukat, boxerit
Mummille: T-paita jossa teksti
Siskolle: sähköhammasharja,suklaata,sukat.Muumirasia
Toiselle siskolle: Kampaamosta hiusshampoita ja muuta. Lautasia joita kerää.Suklaata.
Siskon vauvalle: toimintakuutio, Reiman kypärämyssy, body ja sukkahousut
Siskon miehelle: T-paita Tässä muistaakseni kaikki, lisää ostan korkeintaan suklaakonvehteja kaikille koska tiedän että äitini myös just karkkia kaikille paljon ostelee lahjojen lisäksi. Ja meidän lapset saa siis lahjoja sit myö näiltä sukulaisilta,joten tuskin enempää me ostetaan heille.