eikö teistä olis outoa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja prkl
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

prkl

Vieras
viettää PALJON aikaa naapurin vastakkaista sukupuolta olevan edustajan kanssa????
hiukan epäselvä kysymys, mutta jos olet nainen, niin olisko susta normaalia hengailla naapurinmiehen kanssa päivittäin pitkiäkin aikoja kun omat puolisot töissä? tai vaikkei oliskaan??? kun mun mielestä on todella kummallista, mutta mun miehen mielestä ei.
tilanne se, että meidän naapurissa asuu ihan mielettömän mukava pariskunta joilla pieni vauva. ollaan tutustuttu pari vuotta sitten ja puolin ja toisin kyläilty tosi paljon. meillä on hyvät ja avoimet välit, mäkin voin soittaa esim.naapurin miehelle kun mun auto ei yks aamu käynnistyny ja se oli viel kotona, tuli auttaan ja kiitti hei.
mut mun mies ja naapurin rouva viihtyy vähän liian hyvin yhdessä.
mä en ikimaailmassa vois kuvitella et niil olis suhdetta ja mä en ikinä ole ollut mustasukkasta laatua, mutta kyllä tässä alkaa mielikuvitus lentämään...
eilenkin tulin normaalia aiemmin töistä, mies ei ollut kotona, mut autonsa oli pihassa. soitin ni oli naapurissa naapurin rouvan luona, naapurin mies töissä. olin et aha, okei, mut sit kun siel naapurin rouvan luona alko kulua kolmatta tuntia niin alko keittään ihan todella.
mitä helvettiä?? kysyin mieheltä et mitä perkelettä tää on, et eiks sitä naapurin rouvaa ärsytä et sä kuppaat siellä kun niil on pieni vauva ja kaikkee, mut sehän käänty sit niin et mä oon sairas ja vainoharhanen akka.... mua pelottaa et niil on jotain... mitä mä teen ku suoria vastauksia en mieheltä saa ja en halua mennä kysyy naapurista, tuntuu et nolaisin itseni....

Ei silloin olisi outoa, jos kaksi päivisin yksinäistä viettäisivät keskenään aikaa enemmänkin. Se tuntuu kyllä kummalliselta, että jos mies/nainen tietää puolisonsa kotiutuneen jo ajat sitten ja siitä huolimatta kyläilee monta tuntia naapurissa.

mä en vaan millään pysty uskomaan siitä naapurin rouvasta mitään....
ja se, et vaikkei niil mitää oliskaa, ni jotenki mulla on sellanen tunne et mun mies on ihastunu tähän naapurin rouvaan.. ja siis todellakin ROUVAAN, menivät juuri naimisiin ja saivat vauvan, ovat aina ihan umpirakastuneen oloisia (mikä ei tietenkään ole välttämättä totuus) mutta kuitenkin.. en tiedä keneltä kysyä ja mitä tai miten saisin totuuden selville..

Eniten tossa sun kirjotuksessa mä kiinnitin huomiota tohon miten mies oli sulle vastannu kun olit kysyny asiasta.. En voi sille mitää, mutta karvat nousi pystyyn ja oon melko varma että näillä kahella on jotain.. voisitko joku kerta tehä niin että menisit "mukamas" töihin ja sitte tulisit kotiin ja josain vaiheessa menisit vaan pimpottelee naapurin oven taakse ja kattoa miten asiaan suhtaudutaan..

Kyllä mä voisin hyvinkin kyläillä naapurin miehen luona, jos hän olisi ystäväni. Kyläilen muutenkin miespuolisten ystävieni luona yksin tai miehen kanssa, ja kääk, kyläilen yksin myös sellaisten miespuolisten ystäviemme luona, jotka ovat alunperin mieheni ystäviä. En tosin silloin luuhaisi yksin naapurissa kolmea tuntia, jos mies tulisikin aiemmin töistä kotiin. Enkä myöskään suuttuisi jos mies kysyisi missä olen ollut tai alkaisi syyttää vainoharhaiseksi...

Mun mielestäni tuossa kuviossa omituista on miehen suhtautuminen aloittajan uteluihin, ei niinkään kyläily. Jos on jotain salattavaa, kääntyy helposti puolustuskannalle. Jos miehellä olisi puhtaat jauhot pussissa, ei luulisi olevan syytä suuttua kysymisestä tai alkaa sättiä vainoharhaiseksi.

Mä varmaan hermostuisin hiiteen... Meillä kans asuu naapurissa tuttavapari ja jos ukko alkai kuppaamaan naapurissa yksin tuntitolkulla rouvan luona kylässä, niin pinna ainakin minulla palais. Outoa on... :o

Ei mua kyläily sikäli huolestuttaisi.
Mun mies kävi naapurin emännän kanssa mm. kattomassa Metallican keikan, kun mua ei pätkääkään napannut lähteä.

Mutta toi miehen asenne pistäis kyllä miettimään. Riippuu tosin miehestäkin, millainen on muuten, mutta just tuollainen agressiivinen puolustautuminen ja vainoharhaiseksi syyttäminen varmaan panis pohtimaan...

Yhteistyössä