voi töttöröö..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kuha
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

kuha

Aktiivinen jäsen
15.01.2007
5 027
0
36
tolla naapurin papalla on alkanu käymään tosi epäilyttävä 30-40v mies kylässä,se on aina ihan sekasin ja ne tappelee kauheeseen ääneen niin että rappu kaikuu kun tää mies tulee lainaan rahaa naapurin papalta ja pappa ei lainais :whistle: tästä olen päätelly että tää mies on joku papan sukulaispoika.. nytkin kuuluu ihan selkeesti et "anna rahaa,mä tarviin 2kymppiä!!" johon pappa huutaa et en anna pesookaan ja mies takasin et lainaa nyt ja pappa huutaa et en lainaa ja sit mies on et no en mä tarvii rahaa,päästä mut sisälle,anna mä tuun kylään ja kun pappa ei avaa ovee niin tää mies alkaa potkii sen ovee ja huutaa et sä oot vttumainen äijä :headwall:
tää on nyt toistunu viikon ajan melkein joka päivä ja toi mies soittaa aina valehtelematta ovikelloo 15minuuttia ennenku pappa avaa/vastaa sille postiluukusta ja mulla palaa hihat kun nää meluisat vierailut kohdistuu aina pojan päikkäriaikaan :headwall:
en uskalla mennä mitää sanoonkaan :/

soita poliisi paikalle. sano et rapussa riehuu joku mies. ahdistelee naapurin pappaa. ei ne poliisit saa kertoa kuka ne sinne soitti. jos se pappa itse ei uskalla soittaa.

Yhteistyössä