No siis joo... oon kaupassa töissä ja näin tänään jotain niin törkeetä että teki mieli mennä sanoon pari valittua sanaa!!! Tai no... siinä mielentilassa olis saattanu päästä vähän vähemmän valittua sanaa... tai vähemmän harkittua oikeestaan.
Siis olin kassalla, kun toisele kassalle tuli semmonen viiskymppinen nainen.
Kassalla oli töissä semmonen melko isokokoinen työkaverini.
Havahduin kskusteluun kun tää asiakas korotti ääntänsä:
"No voisitko nostaa sen takapuoles ja hakea sen toisen!!??"
Tämä nainen siis oli ottanut vahingossa väärää tupakkaa (meillä ei joka kassalla ole mynnissä tupakkaa ja hän oli käynyt nekin tupakat hakemassa toiselta kassalta mikä nyt on tavallista) ja vaati sitten myyjää käymään vaihtamassa sen tuotteen.
'
En kuullut mitä työkaverini hänelle sanoi koska hän oli minuun selin mutta hänet tuntien ei varmastikkaan mitän mitä pitäisi katua.
Meillä oli tosiaan tänään ihan törkeet jonot oikeestaan koko sen ajan mitä töissä olin joten ymmärrän jos hän on sanonut siinä pikkuisen vastaan.
No tää kaveri sit kuitenkin lähti vaihtamaan tuotetta ja kuulin kuinka tää nainen sanoi takanatulevalleen naiselle:
"Tekee ihan hyvää tuolle nostaa perseensä välillä tuosta penkistä."
Täsä vaihessa mun teki mieli huutaa sitä mun työkaverii ja tehä vaihtarit lennossa, mennä sinne hänen kassalleen ja kysyä tältä naiselta:
"Onko nyt hyvä mieli? Sopisi tuon ikäisenkin jo osata käytöstapoja, miten kanssaihmisille puhutaan."
Mä en vittu tajuu joitain ihmisiä. :headwall: :headwall:
Siis olin kassalla, kun toisele kassalle tuli semmonen viiskymppinen nainen.
Kassalla oli töissä semmonen melko isokokoinen työkaverini.
Havahduin kskusteluun kun tää asiakas korotti ääntänsä:
"No voisitko nostaa sen takapuoles ja hakea sen toisen!!??"
Tämä nainen siis oli ottanut vahingossa väärää tupakkaa (meillä ei joka kassalla ole mynnissä tupakkaa ja hän oli käynyt nekin tupakat hakemassa toiselta kassalta mikä nyt on tavallista) ja vaati sitten myyjää käymään vaihtamassa sen tuotteen.
'
En kuullut mitä työkaverini hänelle sanoi koska hän oli minuun selin mutta hänet tuntien ei varmastikkaan mitän mitä pitäisi katua.
Meillä oli tosiaan tänään ihan törkeet jonot oikeestaan koko sen ajan mitä töissä olin joten ymmärrän jos hän on sanonut siinä pikkuisen vastaan.
No tää kaveri sit kuitenkin lähti vaihtamaan tuotetta ja kuulin kuinka tää nainen sanoi takanatulevalleen naiselle:
"Tekee ihan hyvää tuolle nostaa perseensä välillä tuosta penkistä."
Täsä vaihessa mun teki mieli huutaa sitä mun työkaverii ja tehä vaihtarit lennossa, mennä sinne hänen kassalleen ja kysyä tältä naiselta:
"Onko nyt hyvä mieli? Sopisi tuon ikäisenkin jo osata käytöstapoja, miten kanssaihmisille puhutaan."
Mä en vittu tajuu joitain ihmisiä. :headwall: :headwall: