N
NiinaSouth
Vieras
Mun mielestä itsetyydytys on ihan normaalia ja ei siin mitään. Mut jotenkin kun lukee tätä palstaa, niin tuntuu että kaikki vaan masturboi ja se on kaikin puolin ihanaa. Kuin välipalaa napostelis. Sormet pilluun taikka pörisevää perseeseen... No ei siinä mitään... Mut mulle tulee yleensä masturboinnista hiukan semmoinen syyllinen olo. Ja vaikka kuinka ajattelen, että se on ok, niin jotenkin oon huonolla kierteellä sen jälkeen.
Ei mulla ees oo mikään tiukka krisitillinen kasvatus ja aikuisena en ole enää millään muotoa uskonnollinen. Eikä ole mitään ahdistavia lapsuuden traumojakaan... Oon miettinyt, että ehkä se silti on jotain luonnollistakin siinä että häpeilee noita asioita. Vai oonko mä se friikki? Vai onko se friikki joka masturboi monta kertaa päivässä ja toitottaa sitä jossain keskustelupalstalla?
Ei mulla ees oo mikään tiukka krisitillinen kasvatus ja aikuisena en ole enää millään muotoa uskonnollinen. Eikä ole mitään ahdistavia lapsuuden traumojakaan... Oon miettinyt, että ehkä se silti on jotain luonnollistakin siinä että häpeilee noita asioita. Vai oonko mä se friikki? Vai onko se friikki joka masturboi monta kertaa päivässä ja toitottaa sitä jossain keskustelupalstalla?