V
Vuokko
Vieras
Yllätin mieheni soittelemasta toiselle naiselle, viestejäkin oli läh. paljon kuulemma. Kyseessä on kuulemma "vain" ystävä, ei muuta...sain tietty hirveen kohtauksen. Meillä on kolme lasta ja sillä naisella 2 ja on myös naimisissa. Huusin ja itkin ja olin valmis eroon, koska niiin selvästi tuntui, että suhde on. No, mies alkoi vakuuttaa, et ei oo mitään ym. et soita vaikka sille naiselle ja että voin vaikka puhua sen naisen miehenkin kans! Aattelin, et varmaan ovat sopineet sen muijan kans niin, jos jäävät kii. No, soitin ja puhuin. se nainen oli ihan ok ja sano, et ei oo mitään, et kai sun miehelläs saa tuttuja olla!! Sit sano, et ei varmaan ole uskaltanu sanoa sulle, jos olet noin mustasukkainen..Sit sano, että kyllä hänen mies tietää.
En tiedä nyt sit, olenko hullu vai mitä, ku epäilyttää vaan. Mies kyllä ymmärtää, ainakin vielä. Haluisin kai kuitenki jatkaa tätä, kun on noi 3kk kaksosetkin..Olo on muutenkin outo, olen aatellu, et on joku synnytyksen jälk. masennus, ku kaikki synkkää
En tiedä nyt sit, olenko hullu vai mitä, ku epäilyttää vaan. Mies kyllä ymmärtää, ainakin vielä. Haluisin kai kuitenki jatkaa tätä, kun on noi 3kk kaksosetkin..Olo on muutenkin outo, olen aatellu, et on joku synnytyksen jälk. masennus, ku kaikki synkkää