Eilen kun menin nukkumaan niin mietin taas kaikkea

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "onneton"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

"onneton"

Vieras
ja nyt iski naamalle samat ajatukset kun tulin palstalle.
Noista 30v ja lapseton....Itse siis samanikänen ja juuri eilen illalla ja tänä aamuna surenut sitä että minä en koskaan varmaan tule saamaan lasta. Aina sanoin exälle että haluan sun kanssa perheen ja antaa sulle lapsen mutta nyt se ei sitten onnistu. Oltiin puhuttu asiasta ja ex tiesi miten tärkeetä se mulle on mutta kun se lapsen saaminen ei ollut ihan niin yksinkertaista minun kohdalla.

Nyt sitten täytyy kai vaan asennoitua niin että en tule sitä perhettä saamaan....niin pahalta kun se tuntuukin.

Tuntuisi oudolta nyt tehdä lapsi jonkun toisen kanssa kun ex oli se jonka kanssa asiasta oltiin puhuttu ja oltiin monta vuotta yhdessä ja nyt sitten oliskin joku toinen jonka kanssa perustaisi perheen....

erotessa sanoinkin exälle että nyt jäi sitten perhe saamatta....totes vaan et kyllä mä sen vielä saan niin miehen kun lapsen. Helppo sen sanoa kun on jo uusi äitiehdokas lapselle katsottuna....mä olen niin vihainen ja suruinen.

[QUOTE="onneton";24604678]ja nyt iski naamalle samat ajatukset kun tulin palstalle.
Noista 30v ja lapseton....Itse siis samanikänen ja juuri eilen illalla ja tänä aamuna surenut sitä että minä en koskaan varmaan tule saamaan lasta. Aina sanoin exälle että haluan sun kanssa perheen ja antaa sulle lapsen mutta nyt se ei sitten onnistu. Oltiin puhuttu asiasta ja ex tiesi miten tärkeetä se mulle on mutta kun se lapsen saaminen ei ollut ihan niin yksinkertaista minun kohdalla.

Nyt sitten täytyy kai vaan asennoitua niin että en tule sitä perhettä saamaan....niin pahalta kun se tuntuukin.

Tuntuisi oudolta nyt tehdä lapsi jonkun toisen kanssa kun ex oli se jonka kanssa asiasta oltiin puhuttu ja oltiin monta vuotta yhdessä ja nyt sitten oliskin joku toinen jonka kanssa perustaisi perheen....

erotessa sanoinkin exälle että nyt jäi sitten perhe saamatta....totes vaan et kyllä mä sen vielä saan niin miehen kun lapsen. Helppo sen sanoa kun on jo uusi äitiehdokas lapselle katsottuna....mä olen niin vihainen ja suruinen.[/QUOTE]

Hei ihan oikeasti, suhteellisuutta vähän kehiin... Sinulla on about 10 vuotta vielä aikaa, eli nou hätä.

Yhteistyössä