eilen tapahtunu

kristallilapsi04

Aktiivinen jäsen
12.03.2006
2 440
0
36
oltiin pojan kans eilen robbarissa poika siis 3,5v oli tosi nätisti ja pidin lupauksen että jos on kiltti ja pysyy mun vierellä niin saa auton. ja siis ostin auton sitten pojalle.
kassalla kun oltiin ja niin jätkä ryntäs sinne hihnan päähän odottelee autoaa ja kun se tuli niin meni sit kävelee siihen kassojen päähän ja siinä sitten seiso joku poika ikää noin 8v ja meidän jätkä meni sen pojan viereen katto silmiin ja huus sille että "tyhmä" jonka jälkeen tinttas sitä :o
ite jätin laukun lompakon ja kaikki siihen kassalle menin komentaa meidän jätkää otin auton pois ja ilmotin sille asian että "ketään ei IKINÄ lyödä ja auto menee kotona kaappiin ja nyt pyydät pojalta anteeks!!" (taisin kyl kovemmalla äänellä sen sanoa ) jätkä pyys anteeks ja tää poika anto anteeks pojan äiti ei sanonu mulle sanakaan en kyl yhtään ihmettelekkään. kattovaan todella pitkään että kuin olen lapseni kasvattanu kun lyö :ashamed:

mitäköhän muuta mun olis pitäny tossa tilanteessa tehdä??

(siinä joku parikymppinen kundi tokas vaan kun tulin maksaa ostokset että asennetta löytyy jo lapseltas ) olis tehny mieli sanoo jotain sillekin.. :|

Ihan oikein toimit ja 3,5 veet nyt on tommosia, että ei niistä tiä mitä ne saa yhdessä sekunnissa päähänsä, vaikka oisivat olleet ihan enkelimäisesti siihen asti koko päivän.

Ja se parikymppinen kundi tuskin tarkoitti asiaa pahalla.

Ton ikäset on aika holtittomia vielä ja lyövät ajattelematta, tuskin siitä mitään nuorisokriminaalia tulee. :hug: Minusta toimit ihan oikein. Ehkä se toisen pojan äiti oli niin äimistynyt, ettei keksinyt mitään sanomista.

hitto kun saa kytkee varmaan että tollasta ei enää tapahdu.. tänään sitten poika kerto asiasta isälleen ja kun oltiin menossa mummin luo ja toikotti niin että pyysi anteeks pyysi anteeks.. ja lupas kyl että ei lyö.. jonka jälkeen rupes puhumaan että tarhassa on yks poika joka tönii ja lyö.. maanantain saan sit taas kysellä täteiltä vaikka meidän poikahan se siinä ryhmäs on silmätikku |O kun ei se osaa olla paikalla ja se on niin liikkuvaa sorttia ym ym :ashamed: :| kirkkossa se olis pitäny kasvattaa..

Minä oon kanssa edelleen huolissani tuosta esikosta (tyttö 9v) joka tinttaa sisaruksiaan jos joku selvittämätön asia sattuu hänen ja sisaruksen väliin. Minen tiiä mitä oon väärin tehnyt kun aina pitänyt esitelmää ettei saa lyödä eikä vahingoittaa muita, mutta tää mun typerä esikko tekee niin kuitenkin. Ei jatkuvasti vaan jonkun kerran vuodessa kuitenkin, mikä riittää mun ajatukseen että tuleva vankilanainen siinä kasvaa :(

minkälaisia nykyään lapset on että vieraita mennään ja lyödään ja kaikkien mielestä se on ok.itselläni on 3 murrosikäistä nuorta,enkä voisi kuvitellakkaan heidän käyttäytyvän noin en pienenä enkä nyt.

Alkuperäinen kirjoittaja just:
minkälaisia nykyään lapset on että vieraita mennään ja lyödään ja kaikkien mielestä se on ok.itselläni on 3 murrosikäistä nuorta,enkä voisi kuvitellakkaan heidän käyttäytyvän noin en pienenä enkä nyt.

aivan??? sitä mäkin tässä mietin vaikka oma poika onkin kyseessä.... mitä olen tehny väärin?? telkkari kiinni vaan

Alkuperäinen kirjoittaja Pehmeäpupu:
Minä oon kanssa edelleen huolissani tuosta esikosta (tyttö 9v) joka tinttaa sisaruksiaan jos joku selvittämätön asia sattuu hänen ja sisaruksen väliin. Minen tiiä mitä oon väärin tehnyt kun aina pitänyt esitelmää ettei saa lyödä eikä vahingoittaa muita, mutta tää mun typerä esikko tekee niin kuitenkin. Ei jatkuvasti vaan jonkun kerran vuodessa kuitenkin, mikä riittää mun ajatukseen että tuleva vankilanainen siinä kasvaa :(

Minäkin tinttailin vielä tuon ikäisenä, ja isompanakin. Jospa se teilläkin ajan myötä loppuisi. Pitää vaan oppia käsittelemään tunteita muuten kuin lyömällä. Ei se niin helppoa ole, sekään.

Alkuperäinen kirjoittaja Ti Anna:
Alkuperäinen kirjoittaja Pehmeäpupu:

Minäkin tinttailin vielä tuon ikäisenä, ja isompanakin. Jospa se teilläkin ajan myötä loppuisi. Pitää vaan oppia käsittelemään tunteita muuten kuin lyömällä. Ei se niin helppoa ole, sekään.

meidänkin jätkä ja sen serkku poika joka saman ikänen niin ottavat välillä erää ja varsinkin jos ovat mummin luona kun ovat niin mustasukkasii mummin huomiosta.. :| kai se joskus loppuu :/

Yhteistyössä