Eilinen Inhimillinen Tekijä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hyvä ohjelma
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hyvä ohjelma

Vieras
Joko täällä on juteltu eilisestä Inhimillisestä Tekijästä? Kolme nuorena leskeksi jäänyttä ihmistä. Ne oli kaikki niin erilaisia mutta jotenkin ihanan oloisia ihmisiä ja tosi symppiksiä. Sen miehen kuiva huumorikin puri muhun.

ja musta oli uskomatonta ne vaikeudet joihin juuri nää nuoret lesket joutuu byrokratian kanssa. Se mieskin jolle oli tullut se neljän sivun paperi Kelasta täytettäväksi...

Sitä piti tästä vielä kommentoida että muistan lehdistä lukeneeni tuosta moottoripyöräonnettomuudesta jossa Elinan mies kuoli. Se tapahtui jossain Treen seudulla ja muistan kuolinilmoituksen jossa mainittiin Elina ja tuleva vauva ja jokunen viikko myöhemmin kiitettiin muistamisesta ja allekirjoituksena Elina ja tyttövauva (mainittu vauvan syntymäpäivä) Se jotenkin kosketti että mies kuoli ennenkuin vauva syntyi ja lapsi ei koskaan tavannut isäänsä.

Alkuperäinen kirjoittaja Aniida:
ja musta oli uskomatonta ne vaikeudet joihin juuri nää nuoret lesket joutuu byrokratian kanssa. Se mieskin jolle oli tullut se neljän sivun paperi Kelasta täytettäväksi...

Mä kattoin ohjelman, ja siinä kelan paperissa oli kahdeksan sivua. Siis järjetöntä ettei saa edes surra rauhassa. Ja vielä enemmän mua sitten kauhistuttaa tää rahojen "vahtaaminen"...Mulla varmaan pää sekois jos joutusin oleen tilivelvollinen jollekin.

Yhteistyössä