Kamala anoppi tarina.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kinsella harmaana.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Alfa-naaras:
Hitto kun en jaksanut ihan loppuun asti lukea. Saat olla tyytyväinen että sait edes mennä yhteen vanh. lestadiolaisen kanssa, jos et itse piiriin kuulu. Toivottavasti teillä ei ole viehättävää naapuria, lestadiolainen ei voi vastustaa sellaista voimakkaan sukupuoliviettinsä takia.
ha? ihanko tämän kommentin takia piti kirjautua? :D

Ei vain tämän takia. En kerro sulle oikeata syytä. Tämä vain sattui ensimmäisenä pistämään silmään. Miksi sua mun profiili kiinnostaa?

Alkuperäinen kirjoittaja minime:
Alkuperäinen kirjoittaja Alfa-naaras:
Hitto kun en jaksanut ihan loppuun asti lukea. Saat olla tyytyväinen että sait edes mennä yhteen vanh. lestadiolaisen kanssa, jos et itse piiriin kuulu. Toivottavasti teillä ei ole viehättävää naapuria, lestadiolainen ei voi vastustaa sellaista voimakkaan sukupuoliviettinsä takia.

Mitenkä niin ei voi vastustaa?? :whistle: :headwall: Samanlaiset sukupuolivietit niillä on kuin muillakin ihmisillä, ei se uskonto niihin haluihin vaikuta..

No niinpä, samanlaisia huoria kaikki naiset ja pukkia kaikki miehet!

Lestadiolaiset ovat erittäin ahdasmielisiä.. Eivät kaikki, mutta suurin osa :( Olen nuoruudessani seurustellut kahden pojan kanssa, joilla oli lestadiolaiset vanhemmat. Kumpikaan ei uskaltanut viedä minua näytille, pelkäsivät varmasti vanhempiensa sanomisia. Enkä kyllä halunnut tutustuakkaan näihin vanhempiin. Tunnen kyllä moniakin lestadiolaisia, joilla on aika vapaa kasvatus jne. eivät ole mitään kiihkouskovaisia, kunhan uskovat jumalaan.. :)

Aika "kiva" asenne...

Kuitenkin, pitäisi muistaa että lestadiolaisia on monta sorttia. Liike on hajaantuntu noin 20 eri ryhmittymään. Suurin on vanhoillislestadiolaiset (rauhanyhdistysläiset), ja he ovat ankarimpia. Muitakin on, jotkut sallii meikkaamisen ja ehkäisyn.

Yhteistyössä