Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Te jeesustelijat täällä niitä potentiaalisia lastenhakkaajia olette kerran olette lapsia menneet hankkimaan. Sitten vielä uusperhekuvioissanne hankitte hakkaavia miehiä.
Itse en ole potentiaalinen lastenhakkaaja koska minulla ei ole lapsia eikä koskaan tule.
Juu, voi kyynel. Saan hakata kaikki, koska sota.
Siksi kun te olette niin säälittävän hilpeitä levinneine römpsinenne jotka imaisevat sisäänsä kaikki Linnanmäen laitteet ja muine itseaiheuttamine ongelminenne.
No huhhuh. Alle 2-vuotiaathan ei muuta tee kuin huutavat tauotta ja syöksevät eritteitä kaikista ruumiinaukoista.
Siksi kun te olette niin säälittävän hilpeitä levinneine römpsinenne jotka imaisevat sisäänsä kaikki Linnanmäen laitteet ja muine itseaiheuttamine ongelminenne.
Te jeesustelijat täällä niitä potentiaalisia lastenhakkaajia olette kerran olette lapsia menneet hankkimaan. Sitten vielä uusperhekuvioissanne hankitte hakkaavia miehiä.
Itse en ole potentiaalinen lastenhakkaaja koska minulla ei ole lapsia eikä koskaan tule.
Tämä yksisilmäisyys lisääntyneiden kesken myös on mielenkiintoista. Ettei voida asettua toisten asemaan ja ajatella että omat elämänvalinnat eivät kaikkien muiden kohdalla ole se autuuteen johtava tie.
Sitten jaksetaan saarnata miten erilailla elävät ovat väärässä. Mutta ei kai voi paljoa odottaa ihmiseltä joka viittaa satuhahmoihin totuutena ja katsoo tuhansia vuosia vanhasta kirjasta miten kuuluu elää.
Alkuperäinen kirjoittaja Väittäisin...;25835694:Väittäisin ettei yksikään vanhempi pelkästään väsymyksen vuoksi aiheuta esim. 8 kylkiluun murtumista tai "hakkaa lasta siniseksi"
Väitän siis, että pelkästään väsymystä ei voi näissä tapauksissa syyttää vaan kyllä vanhemmissa on ihan oikeasti jotain helvetin pahasti vialla.
Tämä yksisilmäisyys lisääntyneiden kesken myös on mielenkiintoista. Ettei voida asettua toisten asemaan ja ajatella että omat elämänvalinnat eivät kaikkien muiden kohdalla ole se autuuteen johtava tie.
Sitten jaksetaan saarnata miten erilailla elävät ovat väärässä. Mutta ei kai voi paljoa odottaa ihmiseltä joka viittaa satuhahmoihin totuutena ja katsoo tuhansia vuosia vanhasta kirjasta miten kuuluu elää.
Mitä se kertoo lapsettomasta ihmisestä joka roikkuu tämmöisellä palstalla?
Ja mitä tuommoiset römpsäkommentit kertovat ihmisestä?
Kuten jo aiemmin sanoin, minua kiinnostaa muutkin tavat elää tätä elämää. En ole koskaan väittänyt että omani olisi oikea. Siksi jaksankin aina ihmetellä sitä miten äiti-ihmiset uskovat oman tapansa elää ainoaksi oikeaksi ja kehottavat minuakin tekemään mitä milloinkin.
Sitä että on lukenut palstansa hyvin.
http://kaksplus.fi/keskustelu/plussalaiset/mitas-nyt/1996056-linnanmaen-vonkaputous-ja-penkkien-hygieenisyys-laitteessa/
Eihän tällaista settiä tulisi muualla kuin raskaushormoonien pehkauttamasta päästä. Hilarious.