Eilinen täydelliset naiset?

Alkuperäinen kirjoittaja Finttu:
Alkuperäinen kirjoittaja Vepasto:
Eihän sitä näytetty, mutta mun mielestä Susan.

No kun siinä sit se "kertoja" sanoi jotenkin, et olikohan oikea valinta. Kumpaakaan ei näkyny siellä vieraissa.

Juu, ainakin naimisissa ovat ja onnellisilta vaikuttavat uusissa jaksoissa Susanin kanssa.;) Katherine taas meinaa seota.

Alkuperäinen kirjoittaja ????:
onks noita uusia jaksoja muka tullut..ei ainakaan jenkkisivuilta o löytänyt?? ton 5 kauden katoin netistä jo kuukausia sitten..

4 tai 5, vai jopa 6 jaksoa tullut, eilen tuli uusin. Alankin sen muuten nyt katsomaan, näköjään tullut koneelle.:)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ????:
onks noita uusia jaksoja muka tullut..ei ainakaan jenkkisivuilta o löytänyt?? ton 5 kauden katoin netistä jo kuukausia sitten..

4 tai 5, vai jopa 6 jaksoa tullut, eilen tuli uusin. Alankin sen muuten nyt katsomaan, näköjään tullut koneelle.:)

5. jakso tuli eilen. Etköhän sinä ne jostain löydä!:)

Alkuperäinen kirjoittaja jj:
no eikös ne ens viikolla ala suomessakin ne uudet jaksot?

Mitkä uudet? En mä tota eilistäkään ollu ennen nähnyt.

No joo, mutta siis uusi kausi, jenkeissäkin uusi. Kun siis nuohan on meille joillekin jo iiihan kamalan vanhoja nuo 5. kauden jaksot.;)

No onpas nyt vaikeaa ymmärtää. Eiliseen jaksoon päättyi sarjan 5. tuotantokausi.
Ensi maanantaista lähtien aletaan näyttää 6. tuotantokautta, jota luonnollisesti on näytetty jo Jenkeissä, ja jotkut ovat niitä jo netistä katsoneet.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja jj:
no eikös ne ens viikolla ala suomessakin ne uudet jaksot?

Mitkä uudet? En mä tota eilistäkään ollu ennen nähnyt.

No joo, mutta siis uusi kausi, jenkeissäkin uusi. Kun siis nuohan on meille joillekin jo iiihan kamalan vanhoja nuo 5. kauden jaksot.;)

Jaa justiinsa. No mulle ne on kyllä vielä ihan uusia jaksoja. Anteeksi yksinkertaisuuteni, mut kaksinkertaisuus veis jalat alta. :D

Yhteistyössä