Eiliset satuhäät?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mimosa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja hoya bella:
Alkuperäinen kirjoittaja P:
Miten kävi lappalaisten ? Se pari jolla oli kovasti ikäeroa ?

Huhuhan kertoi ajat sitten, etä erosivat pian häiden jälkeen. Molemmat ovat jo uusissa suhteissa ja molemmilla on jo esikoiset uusista suhteista.

ne oli kemijärveltä vissiin, ei mitään lappalaisia. Se nainen tais olla sen "pojan " opettaja ja olivat rakastuneet. Jos nyt olaan samassa parissa.

Alkuperäinen kirjoittaja bud:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
mua kiinnosti se miila ja jouni kun niiden jakso sillon aikoinaan oli niin erikoinen, mut ei niistä ollu haastattelua ollenkaan :/

Olipas. Mä viel ihmettelin miehelle, et onpa outo nimi Miila. Niiden hääjaksoa ei oltu siis nähty.

oli niiden hääjakso sillon telkkarissa. mut siis nyt ei haastateltu niitä ollenkaan, niinkun ei sitä lesbopariakaan esimerkiks. ois vaan ollu kiva nähä mitä niille nyt kuuluu, se miila vaikutti aika pirttihirmulta :D

Alkuperäinen kirjoittaja bud:
mua kiinnosti se miila ja jouni kun niiden jakso sillon aikoinaan oli niin erikoinen, mut ei niistä ollu haastattelua ollenkaan :/

Olipas. Mä viel ihmettelin miehelle, et onpa outo nimi Miila. Niiden hääjaksoa ei oltu siis nähty.

oli niiden hääjakso sillon telkkarissa. mut siis nyt ei haastateltu niitä ollenkaan, niinkun ei sitä lesbopariakaan esimerkiks. ois vaan ollu kiva nähä mitä niille nyt kuuluu, se miila vaikutti aika pirttihirmulta :D

Kyllä se ainakin kerrottiin että eronneet ovat ja niistä hääjärjestelyistäkin oli juttua, ja siks toisekseen molemmat jo uudessa suhteessa niin miks olis joku haastattelu annettu?

Yhteistyössä