M
Mimosa
Vieras
Onko eilisistä satuhäistä keskustelua? En haulla löytänyt. Olis kiva jos joku jaksais laittaa linkin.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja nöppäri:Eipä tullut minusta eilenkään mitään satuhäitä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja P:Miten kävi lappalaisten ? Se pari jolla oli kovasti ikäeroa ?
Alkuperäinen kirjoittaja vvv:Alkuperäinen kirjoittaja P:Miten kävi lappalaisten ? Se pari jolla oli kovasti ikäeroa ?
ero
Alkuperäinen kirjoittaja P:Miten kävi lappalaisten ? Se pari jolla oli kovasti ikäeroa ?
Alkuperäinen kirjoittaja hoya bella:Alkuperäinen kirjoittaja P:Miten kävi lappalaisten ? Se pari jolla oli kovasti ikäeroa ?
Huhuhan kertoi ajat sitten, etä erosivat pian häiden jälkeen. Molemmat ovat jo uusissa suhteissa ja molemmilla on jo esikoiset uusista suhteista.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:mua kiinnosti se miila ja jouni kun niiden jakso sillon aikoinaan oli niin erikoinen, mut ei niistä ollu haastattelua ollenkaan :/
Alkuperäinen kirjoittaja bud:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:mua kiinnosti se miila ja jouni kun niiden jakso sillon aikoinaan oli niin erikoinen, mut ei niistä ollu haastattelua ollenkaan :/
Olipas. Mä viel ihmettelin miehelle, et onpa outo nimi Miila. Niiden hääjaksoa ei oltu siis nähty.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja bud:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:mua kiinnosti se miila ja jouni kun niiden jakso sillon aikoinaan oli niin erikoinen, mut ei niistä ollu haastattelua ollenkaan :/
Olipas. Mä viel ihmettelin miehelle, et onpa outo nimi Miila. Niiden hääjaksoa ei oltu siis nähty.
oli niiden hääjakso sillon telkkarissa. mut siis nyt ei haastateltu niitä ollenkaan, niinkun ei sitä lesbopariakaan esimerkiks. ois vaan ollu kiva nähä mitä niille nyt kuuluu, se miila vaikutti aika pirttihirmulta![]()