T
Turkilmas
Vieras
terveisiä vaan neuvolasta. Vauva on edelleen perätilassa ja vauva on ISO. Sf mitta oli 34 cm, eli näillä viikoilla meni yli korkeimman käyrän
. Ja toisekseen vauva ei liiku tarpeeksi. Kerroin että Jorma on selvästi rauhoittunut, mutta en osannut olla huolissani asiasta. Ajattelin vaan että johtuu siitä ettei oo tilaa liikkua.
No nyt sain lähetteen Tyksiin ja syyksi kirjoitettiin vauvan vointi ja perätila
. Lisäksi mulla oli tullut 4 kg (!!!!!) kolmen viikon sisällä painoa. Ja eilisestä painoa oli tullut kilo lisää. Mä en tajua
. No onneksi verenpaine oli hyvä eikä ollut proteiineja pissassa. Eli raskausmyrkytys ei kai oo kyseessä.
Sitten vielä kotimatkalla pysäsin kaupassa käymään (olin siis pyörällä liikkeellä) ja telosin isovarpaani kun tulin pyörältä alas. Nyt se on turvoksissa eikä anna taittaa lainkaan. Ja kun talutin kotiin pyörää, niin kaksi miestä autossa oikein hiljensi vauhtia ja jäi tuijottamaan...ja tuskinpa missään positiivisessa mielessä.
Joopa joo, kello on yksi ja pitkä persepäivä vielä edessä. Tekis mieli itkeä :'( :headwall:
No nyt sain lähetteen Tyksiin ja syyksi kirjoitettiin vauvan vointi ja perätila
Sitten vielä kotimatkalla pysäsin kaupassa käymään (olin siis pyörällä liikkeellä) ja telosin isovarpaani kun tulin pyörältä alas. Nyt se on turvoksissa eikä anna taittaa lainkaan. Ja kun talutin kotiin pyörää, niin kaksi miestä autossa oikein hiljensi vauhtia ja jäi tuijottamaan...ja tuskinpa missään positiivisessa mielessä.
Joopa joo, kello on yksi ja pitkä persepäivä vielä edessä. Tekis mieli itkeä :'( :headwall: