Eipä toi vaikeeta ole... (netistä)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minä vain
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

minä vain

Vieras
siis nikillisen palstalaisen ja sen tietojen etsiminen netistä....kun tietää vaan edes pikkasen jotain ja googlettaa ni johan alkaa löytyä.... enpä ois uskonut että se kuitenkaan noin helppoa on... onneks en itse puhu MITÄÄN sellaista missään netissä, että mut vois joku edes vahingossa tunnistaa....
ja ihan heti voin kertoa sen että mulla ei oo mitkään pahat tarkotukset mielessä, lähinnä kokeilin vain että onko se muka niin helppoa, mitä joku täällä päivällä puhui.... ja olihan se... mutta kun tähänkin palstaan niitä sekopäitä mahtuu, niin mietityttää vain mitä kaikkea pahaa sillä voi saada aikaiseksi.... koska tuskin kukaan tieten tahtoen tänne omia nimiään ja osoitteitaan laittaa... mutta silti ne netistä löytyy jos vain osaa etsiä....

dina_ammeessa.jpg

voi perse...
mun kuva löytyy nikillä netistä... :whistle:

mun pointti tässä nyt oli se että vaikka joku laittaa kuvansa nettiin, ei se varmaankaan kaikkien kohdalla tarkota sitä haluaa että nimi, osote jne. on kaikkien tiedossa.... ja vaikka kuvaakaan ei koskaan esim. tänne palstalle laittais, mut kertoilis omasta elämästään yhtä ja toista, niin silti saattaa kaikki omat oikeat tiedot joku osata kaivaa netistä....

jos joku nyt ees tajus mitä mä yritän selvittää tässä...

Alkuperäinen kirjoittaja Q-kuppi:
No, mä tajuan mitä yrität selittää, sillä juuri tuolla laillahan mä sain eilen soitettua ambulanssin yhdelle palstalaiselle. Vaikka en tiennyt oikeaa nimeä tms.

ja mun mielestä täs asiassa ei mitään naurettavaa tai vitsailtavaa.... sanon vaan vielä kerran että kyllä niitä hulluja mahtuu tällekin palstalle... ja nyt en tärkota sua Q-kuppi, vaan ihan yleisesti puhun.... täälläkin kun käydään välillä aikamoisia tappeluita mistä asioista vaan, niin mistä sitä tietää milloin joku harmaa tai musta vetää herneet nenään liian pahasti ja alkaa sekoilemaan tavalla tai toisella....

esim. sain minäkin tietooni erään palstalaisen oikean nimen ja sen missä asuu... siis ihan tarkalleen missä asuu(osoite)... miehen tarkka nimi... jne....

ja toisen erään palstalaisen nimen, sairaudet, elämän tilanteet, muita nikkejä toisille palstoille jne....

jos oisin sekopää niin pahaa sais aikaan ja pahasti... siksi en itse ikinä uskaltaisi missään netissä sanoa oikeata nimeäni tai mitään muutakaan... en tuomitse niitä ketkä itsestään ja asioistaan netissä puhuu, mutta nykypäivän pahassa maailmassa miettisin sitä ja piiiiiitkään...

Alkuperäinen kirjoittaja Q-kuppi:
Uskallanko kysyä, että miksi ihmeessä sä edes aloit kaivelemaan tuollaisia tietoja esille, jos et kerran ole sekopää? :D

joku täällä päivällä sanoi että se ei vaikeata ole... en uskonut silloin....
eli ihan kokeilin että onnistuuko muka... uteliaisuuttani......

Yhteistyössä