"Tunnen häpeää kun lakanat kastuvat, kun seksin jälkeen mieheni heittää leikillään että pissasin sänkyyn...
Koen että olen jotenkin viallinen kun en saa räjähtäviä orgasmeja.
Eikä kai tavallisilla miehillä ole mitään tietoa ejakuloinnista..
Mieheni ei ota vakavasti kun olen kertonut siitä, kuin huuhaata puhuisin.
Puhunko?"
Mitä hävettävää siinä on, että lakanat kastuvat? Nuorena ja tiukkana, kun koskaan ei nauraessa eikä muutoinkaan ollut minkäänlaista virtsankarkailua eikä ongelmaa seksissä, muutoin kuin joskus liiallisesta tiukkuudesta, kun mies ilmna esileikkiä lähestyi, ymmärsin toki , että lakanoiden kastuminen kuului seksiin. Ajattelin sen tulevan molemmilta, itsestäni ja miehestä, joten vaihdettiin vain toiselle puolelle sänkyä. Aamulla lakanat olivat yleensä aivan koskemattoman oloiset - ei mitään jälkiä, eikä tarvetta vaihtaa niitä hetimmiten. Vaikka ejakulaatiosta en mitään tiennyt, suhtauduin asiaan neutraalisti.
Myöhemmin lasten synnyttyä ja pidätyskyvyn välillä hellittäessä aloin miettimään, mistä kosteus lakanoissa johtuu. Lievä häpeäkin tuli ajatuksiin. Juttu alkoi vaivata enemmän, kun oma fyysinen habitus vanheni 40+ ikävuosien jälkeen ja mies vetäytyi seksistä työhönsä ja jonnekin.
Sitten alkoi ajatuksiin tarttua juttua virtsankarkailusta, vaihdevuosista ja naisena vanhenemisesta. Siinä ihmettelin, sulkeuduin ja alkoi häpeää tulla mieleen. Kuitenkin luotin itseeni seksuaalisesti, enkä ymmärtänyt, miten niin luonnollinen tapahtuma alkoikin kaivertaa mieltä. Joskus kuitenkin pelkäsin virtsankarkailua yhdynnässä, vaikken voinut tietää, mitä se oli. Mutta kuka tietää, oliko se ja siihen liittyneet tapahtumat todellakin eräs syy eroon.
Vasta myöhemmin olen saanut varmuuden, että omaan seksuaalisuuteeni kuuluu ejakulointi, joskus voimakkaammin joskus ei ollenkaan. Itse en hämmästele, mutta miehillä saattaa olla edelleenkin ennakkoluuloa. Onneksi seuralaiseksi ei ole sattunut ketään sikaa. Jutun voi yleensä kuitata ilman suurempaa huomiota.
Nykyään olen aivan varma ejakuloinnistani. Lakanoissa ei aamulla, kuivuttuaan ole mitään jälkeä, kuin vettä vain. Tosin kerran runsasti ejakuloidessa koko huone tuoksui kuin Saunakukka, jos lukija ymmärtää, mistä on kyse.
Nyt voisi onnekseni sanoa, että enpä ole joutunut sian kanssa samaan sänkyyn. Kyllä Kamomilla ja Saunakukka aina voittavat sian löyhkän. Moni mies voisikin tässä asiassa keskittyä miettimään enemmän oman hygieniansa tasoa, ja kunnioittamaan naista jonka kanssa on päässyt yhteyteen.