Eka viikonloppu,kun lapset isälleen menossa..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja anopin vihaama
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

anopin vihaama

Vieras
Ja jotenkin mua pelottaa,ahdistaa..
Minä jyrsin kynsiäni,kävelen edestakaisin,vahtaan puhelinta että mies ilmoittaa ettei voikkaan ottaa lapsiaan..
Erosta on nyt parisen kk aikaa,ja tämä on tosellakin eka kerta kun mies saa lapset itselleen, suoraan koulusta menveät.
Ja miksi lapset menevät vasta nyt isälleen-anoppi on alusta alkaen sanonut sille että lapset kuuluu nyt vain äidille,isän ei tarvitse enää mitenkään huolehtia,hoitaa lapsia..Tähän viikkoon asti isä on asunut äidillään,mutta nyt onni potki ja hän sai oman asunnon..

Voiko tämä pelko olla normaalia?

tottakai sitä jännittää tuollainen tilanne, mut eiköhän se hyvin mene :hug:

Onhan se isä varmaan ennenkin lapsia hoitanut, ja isot lapsethan ne jo ovat jos kerran koululaisia ovat.
Yritä edes hieman nauttia siitä vapaasta, vaikka onhan se outoa kun lapset ei kotona ole :D

niin, ja onneksi tuo asia ei anopille kuulu, unohda koko nainen ;)

Siis uskooko mies äitiään, eikä siksi ole tavannut lapsiaan? Niin joo kai tuo äidillä asuminen vaikuttaa siihen..
Mutta silloin kun olitte yhdessä, oliko sulla silloin pelkoja, jos mies jäi lasten kanssa? Ellei, niin miksi asia olisi nyt muuttunut? Yhtä hyvä isä se on edelleen! Älä turhaan huolehdi! Anopin asenne on perseestä.
Toivottavasti mies välittää jatkossakin enemmän lapsistaan, kuin äitinsä mielipiteestä.
On kyllä ihme anoppi! Onhan ne teidän lapset edelleenkin hänenkin lapsenlapsiaan!
E´hkä asenne muuttuu, kun tottuu ajatukseen, että ootte eronneet.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Siis uskooko mies äitiään, eikä siksi ole tavannut lapsiaan? Niin joo kai tuo äidillä asuminen vaikuttaa siihen..
Mutta silloin kun olitte yhdessä, oliko sulla silloin pelkoja, jos mies jäi lasten kanssa? Ellei, niin miksi asia olisi nyt muuttunut? Yhtä hyvä isä se on edelleen! Älä turhaan huolehdi! Anopin asenne on perseestä.
Toivottavasti mies välittää jatkossakin enemmän lapsistaan, kuin äitinsä mielipiteestä.
On kyllä ihme anoppi! Onhan ne teidän lapset edelleenkin hänenkin lapsenlapsiaan!
E´hkä asenne muuttuu, kun tottuu ajatukseen, että ootte eronneet.

Aina olen luottavaisin mielin lapset hälle jättänyt,jopa itse oli sitä mieltä että minun täytyy mennä ulos,tapaamaan kavereita,on järkännyt vkl hemmotteluja..Ikinä ei ole tarvinnut pelätä että jättäisi lapset "heitteille".
Hän itse on soittanut ja kertonut että voisi ottaa lapset milloin vain,mutta hänen äitinsä mielipide on niin kova,ettei ole tohtinut lapsiaan ns. myrkyttää sillä ilmapiirillä.

Ihana ex anoppi sulla :kieh: Vähän niinkun mullakin..tais olla erosta niin katkera.. tosin aina inhonnu mua.Kun sanoin et isän täytyy ottaa lapset niin se huus puhelimessa et ne on VAIN MUN lapsia, ei sen isän tarvii niitä hoitaa, se on mun homma järjestää niille HOITAJA jos on omia menoja viikonloppuna.. |O |O |O |O |O

Tuollaisista kommenteista minun mieheni olisi haistattanut äidilleen paskat, mutta niin ne miehet on erilaisia. Turhaa jännität jos kerta mies on tosi hyvin lasten kanssa aikaisemminkin pärjännyt. Ota rennosti vapaa viikonloppusi!

Alkuperäinen kirjoittaja CrystalBlue:
Ihana ex anoppi sulla :kieh: Vähän niinkun mullakin..tais olla erosta niin katkera.. tosin aina inhonnu mua.Kun sanoin et isän täytyy ottaa lapset niin se huus puhelimessa et ne on VAIN MUN lapsia, ei sen isän tarvii niitä hoitaa, se on mun homma järjestää niille HOITAJA jos on omia menoja viikonloppuna.. |O |O |O |O |O

ja mitä hittoa te sen anopin kanssa enää olette tekemisissä. Antakaa olla! Jos mies haluaa viedä lapset äidilleen, niin sitten, mutta muuten pysysisin kyllä kaukana ex- anopista!

Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:
Alkuperäinen kirjoittaja CrystalBlue:

ja mitä hittoa te sen anopin kanssa enää olette tekemisissä. Antakaa olla! Jos mies haluaa viedä lapset äidilleen, niin sitten, mutta muuten pysysisin kyllä kaukana ex- anopista!

Joo ei me ollakaan tekemisissä.. näkee lapsia kun ne ovat isällään.Se on kumma kun ne laittaa viestiä et käykö jos ostaa lahjaks esim korvikset.. ja mun on pakko vastata tai tulee maailmanloppu.. ja kun mä kysyn viestillä jotain niin ei vastaa mitään IKINÄ.No nyt en aio vastata mitään koskaan ihan sama mitä kysyy.En vaan voi ymmärtää AIKUISEN ihmisen käytöstä.Ihan siks vastasin koska se on hyvää käytöstä.. mut enpä jaksa minäkään enää.

kyllä on ihan normaalia jännittää... sano miehelles, et hänen äitinsä vois jättää sinut/teidän vaikka rauhaan! ei teidän asioiden pitäisi hänelle kuulua...

jännitys jatkuu lähes hamaan loppuun asti, ainakin mulla, sillon ku lapset kävivät isällään. oikeen missään käyny, ku aina odotti et lapset soittaa e ttulevat takas kotiin... näin kävi muutamia kertoja vuoden sisällä!

Yhteistyössä