Eka yö ilman tuttia takana!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kuskus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

kuskus

Aktiivinen jäsen
27.03.2007
3 450
0
36
Itku tuli pojalla illalla, mutta nukahti ihmeen rauhallisesti ja nopeasti ilman tuttia. Yöllä heräsi kahdesti itkemään tuttia mutta nopeasti rauhoittui. Ihmeen hyvin siis tämä eka yö =)

Jospa se tästä..

Alkuperäinen kirjoittaja Sonica:
Itku tuli pojalla illalla, mutta nukahti ihmeen rauhallisesti ja nopeasti ilman tuttia. Yöllä heräsi kahdesti itkemään tuttia mutta nopeasti rauhoittui. Ihmeen hyvin siis tämä eka yö =)

Jospa se tästä..

Hienoa, kyllä se siitä. Hävititkö samantien tutit ettei tule kiusausta antaa jos tulee tiukkapaikka?

Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Minkäikäinen lapsi? Meillä ois kans edessä tuolla 1v 7kk ikäisellä...

1v11kk. Yhden tutin jätin jemmaan jos tulee oikein tiukkapaikka, toivottavasti ei. Tarkoitus oli jättää pois kun 2v täyttää mutta eilen tuli niin loistava mahdollisuus että oli pakko käyttää. Tutti oli käytössä vaan unilla, ei muuten.

Aamulla oli ekat itkunsekaiset sanat: äiti tutti....ja itkua.

:flower: Onnittelut!

Meillä lähti jätkällä sen jälkeen kun muutettiin. Eikä se ollu asiasta moksiskaan ja mä olin varautunu kauheeseen taisteluun. :D Jätkä on niin lunki kaveri, tytön kans saakin sitten tapella senkin edestä :xmas:

Heitä pois se tiukanpaikan tuttikin! Ens yö saattaa olla vaikeampi ja vielä seuraavakin, mutta sit pitäis alkaa helpottamaan... Tai sit jää pois noin vaan, mut älä enää anna ollenkaan!!!

meillä on kans edessä kesällä. mietittiin ettäkun miehen kesäloma alkaa ja on nukkunut muutamat yöt kunnolla niin sitten alkaa..meilläpoika nyt 1½v ja niin kiintynyt tuttiin(joka vain unikäytössä) että nukkuman mennessä pitää olla tutti suussa ja kummassakin kädessä.. eli heinäkuussa on meidän yöhuudot.. ollaan varauduttu siihen..

Kiitos Sandra =)
Juu, pitäis heittää pois tuo jemmatuttikin. Kumma poika kun hoidossa nukkuu päikyt ilman tuttia kiltisti muttei kotona. Kiintynyt on tuokin poika tuohon tuttiin, se on niin rakas. Mutta nyt vaan pää kylmänä, onneks viikonloppu tulossa niin ei haittaa jos joutuu yöllä valvomaan.

Ja toinen yö takana ilman mitään itkua ja kitinää. ei itkenyt nukkumaan mennessä eikä yöllä. Äsken päikyille mennessä vähän itkeskeli ja hoki tuttia mutta nukahti parissa minuutissa!! Jee!

Yhteistyössä